dimanche 27 janvier 2013

Veien til innløsning: Uke 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!



Jeg er fortsatt mystisk for øyeblikket på tittelen inneholder ordet litt sterkere (innløsning) vil fungere som en rettesnor for mine sportsutstyr kommende månedene.


Jeg vil beskrive min første ukene med trening uten å sette til side de vanskelighetene knyttet til organisasjonen de trenger.

Dette innløsning, forsto jeg i lang tid, gjennom effektiv utvinning, men også energiske treninger, men også en endring i klubben fordi jeg hadde valgt ikke tillate meg å delta på treningene.

Jeg var en vanlig på klubbens hjemmeside forum, men jeg begrenset meg til den virtuelle utveksling!

Dette er en mulighet for en utveksling med en av de ordinære medlemmene i klubben jeg innså misforholdet av situasjonen: Jeg er en del av en klubb eller vet jeg lite eller ingenting og verre enn alt jeg registrerer, ifølge ham, og hendelsene som jeg ikke deltar!

Her er det helt klart og meldingen blir godt mottatt!

Dette mandag, 15. oktober, så jeg bestemte meg, på samme dag, endre klubben, jeg satt reelle mål for 2013 og 2014, og spesielt i praksis bli en vanlig trening på min nye klubb.

Det er også denne mandag 15 oktober jeg oppdaget at jeg er i de siste 5 utfordringen på en konkurranse som kan ta noen av mine utgifter for Norseman

Den første kontakten skjer neste onsdag fordi det er nettopp generalforsamlingen i klubben, og jeg vil først handel, spesielt med nykommere som meg, men også å utstyre meg i klubbfargene.


Det er derfor med stor stolthet at jeg tar denne lisensen til fargene Nanterre Triathlon.

Etter gjennomgang av alle sansene i de ulike treningsøktene glede jeg i planleggingen økter i svømming og løping.

Sykkelen er litt for tidlig, men jeg reservere for gruppe utflukter for søndag morgen som de fleste klubber.

Her er hva som skjer:

Kjører:

Mandag: Jean Guimier spore fra 19.00

Resten av uken: 2 eller 3 individuelle økter tidlig på morgenen
Svømming:
Tirsdag ettermiddag:
Onsdag ettermiddag: gratis nisje
Torsdag: Nybegynnere bare
Lørdag ettermiddag: gratis nisje

Dette treningsprogram bør tillate meg å endelig være strukturert i min organisasjon slik at endring i kroppen min.

Uke 1

Jeg frykter litt siden min første uke har jeg ikke glemt at dette er en svømmetur som kjøler min lidenskap i mitt forrige klubb.

Det er denne gangen er det den store kvelden: den første dag i uken, og derfor økten spor klubben og derfor min debut med gruppen.

Jeg kom litt tidlig, men jeg tar feil inngang og endelig kom akkurat i tide.
Jeg selv begynne å diskutere utenfor fordi jeg allerede kjenner to eller tre medlemmer av klubben: resepsjonen er perfekt: varm, vennlig og naturlig.

Jeg setter pris på og begynne å nyte.

Jeg går gjennom garderoben og jeg pépare.Je andre og begynner å lage runder for å varme opp.

De som ankommer etter at han kom oss litt etter litt.

En coach i kveld, så vi vil være sammen (ca 40) for økten som vil vare omtrent en time. Vi vil gjøre noen øvelser som faller inn i kategorien PPG (generell fysisk forberedelse).

Dette er helt nytt for meg som nettopp kjører som en diesel, men det vil endre fordi jeg vil sjekke over ukene, bør disse øvelsene gjør hele forskjellen i de neste løpene.

Jeg overrasket meg selv fordi jeg er god nok, og motstår selv når øvelsene er mer intense og hyppige.

Det er ikke alltid lett, men det er veldig hyggelig og økten vil gå svært raskt i en vennlig atmosfære og alltid ivrig.

Når dette er over, vet jeg ikke dvele men tar tid å gi Møt på de jeg kjenner for neste dags økt pool tirsdag 12. H 00.

Nok til å si at det er dette som jeg frykter mest, og til slutt galt.

Første brukervennlighet er ikke et forgjeves ord i denne klubben, og jeg fant atmosfære som jeg helt enig.

Treneren gir oss informasjon direkte uten bordet, er han oppmerksomme på alt og tous.Je 'm begeistret som det begynner å rette mine mange feil.

Nok av oss i vannlinjen, men tempoet er flytende.

Nybegynnere og erfarne eksistere i brorskap.
Den andre nølte ikke med å gi en hjelpende hånd til den første og gi god og verdifulle råd.

Tempoet er veldig flytende, men fjernet fordi øvelsene blir fulgt i en fin konsistens.

Jeg er veldig overrasket fordi jeg vil at tempo og føler meg ikke som en byrde. Puh!

Endelig er jeg ikke valgt for utfordringen i spørsmålet, men NORSEMAN fortsatt evig etset som en viktig målsetting for triathlete jeg bli!

Allerede i 2014 (hvis uavgjort er gunstig for meg) eller år dersom dette ikke skulle være tilfelle.

13 uker har gått siden den første kontakten og ønsket om å strukturere treningen triatleten.

De første funnene?

Jeg skjønte fra dag til dag alt at denne opplæringen gir meg som fysiske og psykiske fordeler bortsett fra når jeg må gå glipp av noen økter, og det jeg fant ut at det er veldig vanskelig ikke å få råd fra trenere og venner så regelmessig som Jeg skulle ønske.

Selv uten ramme økter onsdag og lørdag er ikke immune mot noen av mine fravær.

Fortsatt vanskelig å gjennomføre flere foran, men livet som Claude sagt det, når du ønsker det ...

Jeg er i hans resonnement, selv om nå prioriteringer er delt, men jeg vet ikke miste av syne mine atletisk mål i året: min dåp i langdistanse i et format halvdel ironman.

Jeg har allerede forventet offeret gjort nesten en uke treningsgruppe per måned vurderer utviklingen av mitt yrkesliv, men det betyr ikke at jeg vil ofre alt når jeg kjører vekk fra stadion eller bassenget Nanterre.

Faktisk ser jeg de første ukene etter disse treningsøktene naturlig funnet veien inn i mitt daglige liv og var i stand til å bringe meg den dynamiske sport som jeg savnet.

Jeg er klar over fremdriften skal gjøres og de som allerede har blitt gjort, men jeg har fortsatt alvorlig rom for forbedring både på banen og i bassenget.

Å gjennomgå, alt er fortsatt drøye slå den for både armbevegelser, men også samordning av de to.

Jeg vil gjelde i løpet av de neste par økter gjenskape råd og anbefalinger fra Daniel, en av våre trenere svømming.

Her er den virkelige mål og motiverende i forbindelse med veiledning gitt av treneren!

Resultatet?

Veldig, veldig raskt med tanker og følelser vekket av stasjonene kommer!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire