dimanche 27 janvier 2013

Tie lunastukseen: Viikko 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!



Olen edelleen salaperäinen tällä hetkellä on otsikko sisältää sanan hieman vahvempi (lunastus) toimii ohjenuorana minun urheiluvälineiden lähikuukausina.


Kerron minun ensimmäisten viikkojen harjoittelu ilman sivuun liittyvät vaikeudet organisaation ne edellyttävät.

Tämä lunastus, ymmärsin pitkään, tehokkaan hyödyntämisen myös energinen koulutuksia myös muutoksen seura, koska olin valinnut ei salli minun osallistua koulutuksiin.

Olin säännöllisesti seuran verkkosivuilla foorumi, mutta en vain itseni virtuaalinen vaihtoon!

Tämä on tilaisuus vaihtaa johonkin varsinaisista jäsenistä klubin tajusin ristiriitatilanne tilannetta: Olen osa klubin tai tiedän vähän tai ei mitään ja pahempaa kuin kaikki minun rekisteröityä, hänen mukaansa, tapahtumia, joita en osallistu!

Tässä on hyvin selkeä, ja viesti on hyvin vastaan!

Tänä maanantaina, 15. lokakuuta, joten päätin, että samana päivänä, muutos klubi, otan todellisia tavoitteita 2013 ja 2014 sekä erityisesti käytännössä tullut säännöllisesti liikuntaa minun uuden klubin.

Se on myös tämän maanantai 15 lokakuu huomasin, että olen viimeisten 5 haaste kilpailussa, joka voisi kestää jonkin minun kulut Norseman

Ensimmäinen kosketus tapahtuu ensi keskiviikkona, koska se on juuri yhtiökokous klubin ja haluan Ensimmäinen kauppa, erityisesti uusia tulokkaita, kuten minä, vaan myös varustaa minulle klubin värejä.


Siksi on suurella ylpeydellä, että otan tämän lisenssin värit Nanterren Triathlon.

Tutkittuaan kaikki aistit eri harjoituksia Iloitsen suunnittelussa istunnot uinti ja juoksu.

Pyörä on vähän ennenaikaista, mutta pidätän ryhmässä viettoon sunnuntaiaamuna kuten useimmat seurat.

Tässä on mitä tapahtuu:

Running:

Maanantai: Jean Guimier kappaleen 19:00

Loppuviikon: 2 tai 3 yksittäisiä istuntoja aikaisin aamulla
Uinti:
Tiistai-iltapäivällä:
Keskiviikkona iltapäivällä: vapaa markkinarako
Torstai: Aloittelijat vain
Lauantaina iltapäivällä: vapaa markkinarako

Tämä koulutusohjelma on saanen lopulta rakentuu minun organisaatiossa niin, että muutos minun ruumiinrakenne.

Viikko 1

Pelkään hieman, koska ensimmäisellä viikolla en ole unohtanut, että tämä on uida joka jäähtyy minun kiihko edellisessä klubi.

Se on tällä kertaa se on iso ilta: ensimmäinen päivä viikon ja siksi istunnon Track Club ja siksi minun debyytti ryhmän kanssa.

Saavuin hieman aikaisin, mutta olen väärässä tulo ja saapui juuri ajoissa.
En edes alkaa keskustella ulkopuolelle, koska tiedän jo kaksi tai kolme jäsentä Club: vastaanotto on täydellinen: lämmin, ystävällinen ja luonnollinen.

Arvostan ja alkaa nauttia.

Käyn läpi pukuhuoneessa ja olen pépare.Je muista ja alkaa tehdä kierrosta lämmetä.

Jälkeen saapuvien liityit pikkuhiljaa.

Yksi valmentaja tänä iltana, joten me yhdessä (noin 40) harjoituskertaa varten että kestää noin tunnin. Teemme joitakin harjoituksia, jotka kuuluvat luokkaan PPG (yleinen fyysinen valmistelu).

Tämä on täysin uutta minulle, että oli juuri käynnissä kuin diesel, mutta se tulee muuttumaan, koska aion tarkistaa yli viikon näitä harjoituksia pitäisi tehdä kaikki ero seuraavaan kilpailuihin.

Yllätin itseni, koska olen tarpeeksi hyvä ja kestää, vaikka harjoitukset ovat voimakkaampia ja useammin.

Se ei ole aina helppoa, mutta se on erittäin mukava ja istunnonpituuden välitän hyvin nopeasti ystävällisen ilmapiirin ja aina ahkera.

Kun tämä on ohi, en asu mutta vie aikaa antaa kokoontuu itse tiedän seuraavan päivän istunnon allas tiistai 12 H 00.

Riittänee todeta, että se on tämä, että pelkään eniten ja lopulta väärässä.

Ensimmäinen käytettävyys ei ole turhaan sana tähän klubiin, ja löysin ilmapiiri, johon olen täysin samaa mieltä.

Valmentaja antaa meille tietoja suoraan ilman taulukkoa, hän on tarkkaavainen kaikkeen ja tous.Je olen innoissani, koska se alkaa korjata minun monia puutteita.

Tarpeeksi meistä vesirajan mutta vauhti on nestettä.

Aloittelijat ja kokeneet rinnakkain veljeyden.
Toinen ei epäröinyt lainata käsi ensimmäiseen ja antaa hyviä ja arvokkaita neuvoja.

Vauhti on hyvin nestettä, mutta poistettiin, koska harjoitukset noudatetaan mukava johdonmukaisuutta.

Olen hyvin yllättynyt, koska haluan vauhtia ja ei tuntunut taakka. Huh!

Lopuksi En valittu haaste kysymykseen, mutta Norseman pysyy ikuisesti syöpyneet niin tärkeä tavoite triathlonisti tulen!

Jo vuonna 2014 (jos veto on suotuisa minulle) tai vuodella, jos tällä ei pitäisi olla kyse.

13 viikkoa on kulunut ensimmäinen kontakti ja halu jäsentää minun koulutus triathlonisti.

Alustavien havaintojen?

Tajusin päivittäin kaiken tämän koulutuksen antaa minulle fyysistä ja henkistä hyötyä paitsi kun joudun ikävä joitakin istuntoja ja siellä huomasin, että se on todella vaikea ole saada neuvoja valmentajien ja ystäviä säännöllisesti Toivotan.

Jopa ilman kehyksiä istuntoja keskiviikko ja lauantai eivät ole immuuneja joitakin minun poissaolot.

Edelleen vaikea suorittaa useita edessä vaan elämän Claude sanoi niin, kun haluat ...

Olen hänen perustelunsa, vaikka nyt painopisteitä ovat yhteisiä, mutta en unohda minun urheilullinen tavoitteita vuoden: my kaste pitkän matkan muodossa puoli Ironman.

Olen jo odotettavissa uhraus melkein viikon koulutuksen ryhmä kuukaudessa ottaen kehitys minun työelämän, mutta se ei tarkoita, että minä uhraan kaiken kun Ajelen pois stadionilta tai altaan Nanterre.

Itse näen näiden ensimmäisten viikkojen kuluttua nämä harjoitukset luonnollisesti löytäneet tiensä minun arkea ja pystyivät tuomaan minulle dynaaminen laji, että kaipasin.

Olen tietoinen edistystä, ja ne, jotka ovat jo tehneet, mutta minulla on vielä vakavia parantamisen varaa sekä radalla ja uima-allas.

Ryömiä, kaikki on edelleen hiipumassa päihittää sekä käsivarren liikkeitä, mutta myös koordinointia kaksi.

Aion käyttää lähivuosina istuntojen kopioida neuvot ja suositukset Daniel, yksi linja uinti.

Tässä on todellinen tavoitteet ja motivointi yhdessä ohjeistus valmentaja!

Tulos?

Hyvin, hyvin nopeasti ajatuksia ja tunteita herättävät asemien mukana!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire