dimanche 27 janvier 2013

Tee lunastamise: Nädal 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!



Olen endiselt salapärane hetkel Pealkirja sisaldavad sõna natuke tugevam (lunastus) on juhinduda minu sporditarbed lähikuudel.


Ma kirjeldada minu esimene paar nädalat koolitust ilma jätma kõrvale raskusi korraldamisega seotud nad vajavad.

See lunastus, sain aru juba ammu läbi tõhusa taastamise, vaid ka energiline koolitusi vaid ka muutuse klubi, sest olin valinud ei lubanud mul osaleda koolitustel.

Ma oli regulaarne klubi kodulehelt foorumis aga ma ainult ennast virtuaalse andmevahetuse!

See on võimalus vahetada üks tavaline klubi liikmed mõistsin kohatus olukorrast: Olen osa klubi või ma eriti midagi ei tea ja halvem kõik ma registreeruda, tema sõnul üritusi, mida ma ei osale!

Siin on väga selge ja sõnum on hästi vastu!

See esmaspäev, 15. oktoober, nii et ma otsustasin, et samal päeval, muutus klubi, seadsin reaalne eesmärgid 2013 ja 2014 ning eriti praktikas muutunud regulaarse treeningu minu uue klubi.

Samuti on see esmaspäev, 15. oktoober Ma avastasin, et ma olen viimase 5 väljakutseks konkurentsi, mis võib võtta mõned minu kulud Norseman

Esimene kontakt toimub järgmisel kolmapäeval, sest see on täpselt üldkoosolekul klubi ja ma tahan kõigepealt kaubandus, eriti uustulnukad nagu mina, vaid ka õpetada mind klubi värve.


Seetõttu on väga uhke, et ma võtan selle litsentsi värvid Nanterre Triatlon.

Olles läbi kõigi meelte eri treeningu Ma tunnen heameelt planeerimine seansse ujuda ja joosta.

Bike on natuke ennatlik, aga ma endale rühma üritusi jaoks pühapäeva hommikul nagu enamik klubisid.

Siin on, mida juhtub:

Jooks:

Esmaspäev: Jean Guimier jälgida alates kella 19.00

Ülejäänud nädal: 2 või 3 individuaalnõustamisele varahommikul
Ujumine:
Teisipäeva pärastlõunal:
Kolmapäeva pärastlõunal: vaba nišš
Neljapäev: Algajatele ainult
Laupäeva pärastlõunal: vaba nišš

See koolitusprogramm peaks lubage mul lõpuks üles ehitatud minu organisatsiooni nii, et muutus mu füüsis.

1. nädal

Kardan veidi, sest minu esimene nädal ma ei ole unustanud, et see on ujuda, et jahutab mu vaimustus minu eelmine klubi.

See on see aeg, et see on suur öö: esimesel päeval nädalas ja seetõttu istungi pala klubi ja seega minu debüüt grupiga.

Ma jõudsin natuke vara, aga ma eksin sisend ja lõpuks saabunud just õigel ajal.
Ma isegi hakata arutama väljaspool, sest ma juba tean kahte või kolme klubi liikmed: vastuvõtt on täiuslik: soe, sõbralik ja loomulik.

Hindan ja alustada nautida.

Ma lähen läbi riietusruumi ja ma olen pépare.Je muud ja nad hakkavad ringi soojeneda.

Need saabuvad pärast liitumist meile vähehaaval.

Üks treener täna, et meil on koos (umbes 40) treeningu, mis kestab umbes tund aega. Teeme mõned harjutused, mis kuulub kategooriasse PPG (üldfüüsiline ettevalmistus).

See on täiesti uus minu jaoks, et oli lihtsalt töötab nagu diisel kuid see muutub, sest ma kontrollida üle nädala neid harjutusi tuleks teha kõik erinevus järgmisel võistlused.

Ma üllatunud mina, sest ma olen piisavalt hea ja vastupanu ka siis, kui harjutused on intensiivsem ja sagedasem.

See ei ole alati lihtne, kuid see on väga kena ja istung läheb väga kiiresti sõbralik õhkkond ja alati püüdlik.

Kui see on läbi, ma ei ela, kuid võtab aega, et anda Kohtume, mida ma tean järgmise päeva istungi bassein teisipäev 12 H 00.

Piisab öelda, et see on see, et ma kardan kõige ja täiesti vale.

Esimene kasutatavus ei ole asjata sõna selles klubis ja leidsin atmosfääri, mille olen täiesti nõus.

Treener annab meile teavet otse ilma tabel, ta on tähelepanelik kõike ja tous.Je olen põnevil, sest see hakkab õige minu palju vigu.

Aitab meid veeliini kuid tempo on vedelik.

Algajad ja kogenud eksisteerida vendluse.
Teine ei kõhelnud appi esimesele ja anda häid ja väärtuslikke nõuandeid.

Tempo on väga sujuvad, kuid eemaldada, sest harjutused on järgitud kena kooskõla.

Olen väga üllatunud, sest ma tahan tempot ja ei tunne, nagu koormaks. Phew!

Lõpuks ma ei valitud väljakutse küsimus, kuid Norseman jääb igavesti söövitatud peamine eesmärk Triatleet ma muutun!

Juba aastal 2014 (kui viik on soodne mind) või aastaid, kui see ei peaks nii olema.

13 nädalat on möödunud esimene kontakt ja soov struktureerida oma koolituse Triatleet.

Uuringu esialgsed tulemused?

Ma sain aru, et päevast päeva kõik, et see koolitus annab mulle füüsilist ja vaimset kasu, välja arvatud juhul, kui mul on miss mõned istungid ja seal ma leidsin, et see on tõesti raske mitte saada nõu treenerid ja sõbrad nii korrapäraselt kui Ma loodan.

Isegi raamimata istungid kolmapäeval ja laupäeval ei ole immuunsed mõned minu puudumised.

Ikka raske läbi viia mitu ees aga elu nagu Claude ütles nii, kui sa tahad seda ...

Ma olen oma mõttekäiku isegi kui nüüd prioriteedid on jagatud, kuid ma ei kaota silmist minu sportlik eesmärkide aasta: minu ristimine pikamaa vormis Põhidistantsi.

Ma juba ennetanud ohver peaaegu nädal õppegrupi kuus arvestades arengut mu tööelu kuid see ei tähenda, et ma ohverdan kõike, kui ma sõidu kaugusel staadionil või bassein Nanterre.

Tegelikult ma näen neid esimestel nädalatel pärast neid treeninguid loomulikult leidnud tee minu igapäevast elu ja suutsid tooge mulle dünaamiline spordiala, et mul jäi.

Olen teadlik edusamme ja need, mis on juba tehtud, aga ikka on tõsine arenemisruumi nii rajal kui ka basseini ääres.

Indekseerida, kõik on ikka kiratseb võita nii käe liikumisest, vaid ka koordineerimist kaks.

Kohaldatakse I ajal järgmise paari istungid imiteerida nõu ja soovitusi Daniel, üks meie treenerid ujumine.

Siin on tõeline eesmärgid ja motiveeriv koos esitatud juhtnööre treener!

Ja tulemus?

Väga, väga kiire kõne ja mõtete ja tunnete tekitanud poolt kõvakettad tulevad!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire