dimanche 27 janvier 2013

Put do iskupljenja: Tjedan 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!



Ja i dalje tajanstven za trenutak na naslov, uključujući riječi malo jači (iskupljenje) će poslužiti kao smjernica za moje sportske robe narednih mjeseci.


Ja ću opisati moje prvih nekoliko tjedana treninga bez stavljajući na stranu poteškoće vezane uz organizaciju oni zahtijevaju.

Ovo iskupljenje, shvatio sam već dugo vremena, kroz učinkovitu oporavak, ali i energičnim treninzima, ali i promjena u klubu, jer sam izabrala ne dopušta mi da prisustvuju treninzima.

Bio sam redovito na klupskoj web stranici foruma, ali sam ograničena na virtualni zamjenu!

Ovo je prilika za razmjenu s jednim od običnih članova kluba sam shvatio nepodudaranje situacije: ja sam dio kluba ili znam malo ili ništa i gore nego sve se registrirati, prema njegovim riječima, događaji koji ne sudjeluju!

Ovdje je vrlo jasna, a poruka je dobro primio!

Ovaj ponedjeljak, 15. listopada, pa sam odlučio, u istom danu, promjena klub, ja postaviti prave ciljeve za 2013 i 2014, a posebno u praksi postala redovita vježba mog novog kluba.

To je također i ponedjeljak 15. listopada otkrio sam da sam u prošlom pet izazova u natjecanju da bi mogao uzeti neki od mojih troškova za Norseman

Prvi kontakt odvija iduće srijede, jer je upravo skupština kluba i želim da prvi trgovini, osobito s pridošlicama poput mene, ali i za mene opremiti u klupskim bojama.


To je, dakle, s velikim ponosom da sam iskoristiti ovu licencu bojama Nanterre triatlonu.

Nakon pregleda svih osjetila u različitim treninga uživam u planiranju sjednice u plivanju i trčanje.

Bicikl je malo prerano, ali ja Zadržavamo za grupne izlaske za nedjelju ujutro kao i većina klubova.

Evo što se događa:

Trčanje:

Ponedjeljak: Jean Guimier pratiti od 19:00

Ostatak tjedna: dva ili tri pojedinačne sjednice u ranim jutarnjim satima
Plivanje:
U utorak poslijepodne:
Srijeda popodne: besplatno niša
Četvrtak: Početnici samo
Subota poslijepodne: besplatno niša

Ovaj program obuke treba dopustiti mene napokon biti ustrojen u mojoj organizaciji, tako da promjene u mom tijelu.

Tjedan 1

Bojim se malo od mog prvog tjedna nisam zaboravila da je to plivati ​​da se hladi moj žar u mom prethodnom klubu.

To je ovaj put to je velika noć: prvi dan u tjednu, a time i klub sjednica staza i stoga moj debi s grupom.

Stigao sam malo rano, ali sam u krivu ulaz i konačno stigao u pravo vrijeme.
Čak sam početi razgovarati vani, jer već znam dva ili tri člana kluba: prijem je savršen: topao, prijateljski i prirodno.

Cijenim i početi uživati.

Idem kroz svlačionici, a ja sam pépare.Je drugi i počinje stvaranje krugova za zagrijavanje.

Oni dolaze nakon ulaska nas malo po malo.

Jedan večeras trener, tako da ćemo biti zajedno (oko 40) za sjednicu koja će trajati oko sat vremena. Mi ćemo učiniti neke vježbe koje spadaju u kategoriju PPG (opća fizička priprema).

To je potpuno novo za mene samo da je pokrenut kao dizela, ali to će se promijeniti, jer ću provjeriti preko tjedna, ove vježbe treba učiniti sve razlike u narednih utrka.

Ja sam iznenađen jer sam dovoljno dobar i odupire čak i kada su vježbe intenzivniji i češći.

To nije uvijek lako, ali to je jako lijepo i sjednica će proći vrlo brzo u prijateljskoj atmosferi i uvijek vrijedan.

Kad je to gotovo, ja ne prebiva, ali treba vremena da se dati susret na one koje znam za sljedeći dan sjednice bazenu utorak 12 H 00.

Dovoljno je reći da je to da se bojim najviše i na kraju u krivu.

Prvo upotrebljivost nije uzalud riječ u ovom klubu, a ja pronašao atmosferu u kojoj sam potpuno složiti.

Trener nam daje podatke izravno, bez stola, on je pažljiv prema svemu i tous.Je sam oduševljen kao što počinje da ispravi svoje brojne nedostatke.

Dosta nas u vodenoj liniji, ali tempo je tekućina.

Početnici i iskusni koegzistiraju u bratstvo.
Drugi nije oklijevao pružiti ruku kako bi prvi i dati dobar i vrijedan savjet.

Tempo je vrlo fluidna, ali uklonjeni jer su vježbe slijedi u lijepoj dosljednosti.

Ja sam vrlo iznenađen jer želim tempo i ne osjećam kao teret. Fuj!

Konačno nisam izabran za izazov u pitanju, ali Norseman ostaje zauvijek urezan kao glavni cilj u triathlete sam postao!

Već u 2014 (ako izvlačenja je povoljna za mene) ili godina, ako se to ne bi trebao biti slučaj.

13 tjedna prošlo od prvog kontakta i želje da se struktura moj trening triathlete.

Početni rezultati?

Shvatio sam da iz dana u dan sve da ovaj trening mi pruža kao fizičke i mentalne prednosti, osim kad moram propustiti neke sjednice i tamo sam našao da je stvarno teško ne dobiti savjete od trenera i prijatelja kao redovito kao Želim.

Čak unframed sjednice srijede i subote nisu imuni na neke od mojih izostanaka.

Ipak teško provesti nekoliko prednji ali život kao Claude rekao tako, kad god to želite ...

Ja sam u svom obrazloženju, čak i ako sada prioriteti su podijeljene, ali ja ne izgubiti iz vida mojih sportskih ciljeva godinu: moj krštenje u daljinu u Ironman formatu polovine.

Već sam predvidio žrtva je gotovo grupu tjedna treninga mjesečno s obzirom na evoluciju mog profesionalnog života, ali to ne znači da ću žrtvovati sve kad vozim daleko od stadiona ili bazenu Nanterre.

U stvari vidim tih prvih nekoliko tjedana nakon što je to vježba prirodno nalaze svoj put u svom svakodnevnom životu i bili u mogućnosti donijeti mi dinamičan sport koji sam propustili.

Ja sam svjestan napretka koji će se izraditi i onih koji su već napravili, ali ja još uvijek imaju ozbiljan prostor za poboljšanje na stazi i na bazenu.

Za puzati, sve je još uvijek odugovlači tuku da za oba pokreta ruke, ali i koordinacija dva.

Ja će se primjenjivati ​​tijekom sljedećih nekoliko sjednica ponoviti savjete i preporuke o Danielu, jedan od naših trenera plivanja.

Ovdje je pravi ciljevi i motiviranje u suradnji s vodstvom koje je trener!

Rezultat?

Vrlo, vrlo brzo s mislima i osjećajima uzbuđuju diskova dolaze!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire