dimanche 27 janvier 2013

Kelias į išpirkimo: Savaitė 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!



Aš vis dar paslaptingas dėl pavadinime metu, įskaitant žodžio šiek tiek stipresnis (išpirkdamas) mano sporto prekių artimiausiais mėnesiais bus naudojamas kaip gairės.


Aš aprašyti savo pirmąsias kelias savaites mokymo nesukeliant panaikinti sunkumus, susijusius su organizacijos, jie reikalauja.

Šis išpirkimas, supratau, ilgą laiką, per efektyvų funkcijų atkūrimą, bet ir energetinių mokymai, bet ir keisti klubo, nes Aš pasirinkau neleido man dalyvauti mokymus.

Buvau reguliariai klubo tinklalapyje forume, bet aš apribojo save į virtualią keistis!

Tai, galimybė pasikeisti vieną paprastiems nariams klubo supratau situacijos neatitikimų: Aš esu dalis klubo, ar aš mažai žino arba nieko ir blogiau, nei viskas, ką aš užsiregistruoti, anot jo, įvykių, kurie nedalyvauja!

Čia yra labai aiškus ir yra gerai gavo pranešimą!

Šį pirmadienį, spalio 15, todėl aš nusprendė, tą pačią dieną, keisti klubas, aš nustatyti realius tikslus 2013 ir 2014 m. Ir ypač praktiškai tapo įprasta treniruotes mano naujo klubo.

Jis taip pat yra tai pirmadienis spalis 15 atradau, kad esu paskutinius 5 iššūkio konkurencijos, kuri galėtų būti kai mano išlaidas už norvegas

Pirmasis kontaktas vyksta kitą trečiadienį, nes būtent klubo visuotinis susirinkimas, ir aš noriu į pirmą prekybos, ypač naujokams kaip man, bet ir aprūpinti mane klubo spalvas.


Todėl su dideliu pasididžiavimu, kad aš šią licenciją Nanterre Triatlonas spalvų.

Išnagrinėjęs visus pojūčius skirtingų treniruočių Aš nemėgstu planavimo sesijas plaukimo ir veikia.

Dviratis yra šiek tiek per anksti, bet pasilieku grupines ekskursijos sekmadienio rytą, kaip dauguma klubų.

Štai kas atsitinka:

Veikia:

Pirmadienis: Jean Guimier sekti nuo 19:00

Likusią savaitės dalį: 2 arba 3 individualių užsiėmimų, anksti ryte
Plaukimas:
Antradienio popietę:
Trečiadienio popietę: nemokamai nišą
Ketvirtadienis: Pradedantiesiems
Šeštadienio popietę: nemokamai nišą

Ši mokymo programa turėtų leisti man pagaliau būti struktūrizuoti savo organizaciją taip, kad mano kūno sudėjimą pokyčius.

1 savaitė

Aš bijau, šiek tiek, nes mano pirmą savaitę aš neužmiršau, kad tai yra plaukti, kad atvėsina savo aistros mano ankstesniame klube.

Būtent šis laikas, tai Big Night: pirmoji savaitės diena, todėl sesija kelias klubas ir todėl mano debiutas su grupe.

Aš atvykau šiek tiek per anksti, bet aš klaidingai įvesti ir pagaliau atvyko kaip tik laiku.
Aš net pradėti diskutuoti ne, nes aš jau žinau, du ar tris klubo nariais: signalas yra puikus: šiltas, draugiškas ir natūralus.

Aš vertinu ir pradėti džiaugtis.

Aš einu per persirengimo kambaryje, ir aš tikiu, pépare.Je kitą ir prasideda ratų sušilti.

Tiems, kurie atvyksta įstojus mus po truputį.

Vakarą vienas treneris, todėl mes bus (apie 40) sesijoje, kuri truks apie valandą. Mes bus padaryti keletą pratimų, kurie patenka į kategorijoje PPG (bendras fizinis pasirengimas).

Tai yra visiškai nauja man, kad buvo tiesiog veikia kaip dyzelino, tačiau jis bus pakeisti, nes aš patikrinti per kelias savaites, šie pratimai turi padaryti visus per ateinančius rasių skirtumas.

Aš nustebęs, save, nes aš esu pakankamai geras ir net priešinasi, kai pratimai yra intensyvus ir dažnas.

Tai ne visada lengva, tačiau ji yra labai gražus ir sesija praeis labai greitai, draugiška atmosfera ir visada darbštus.

Kai tai yra daugiau, aš ne gyventi, bet užima daug laiko duoti Susipažinkite tie, aš žinau, kitą dieną sesijos baseine antradienis 12 H 00.

Pakanka pasakyti, kad tai yra tai, kad aš bijo labiausiai ir galiausiai negerai.

Pirmasis naudojimo yra ne veltui žodis šiame klube ir radau aplinką, į kurį aš visiškai sutinku.

Treneris suteikia mums informaciją tiesiogiai be stalo, jis yra dėmesingas, kad viskas ir tous.Je 'm malonu, kaip jis pradeda pataisyti savo daug trūkumų.

Pakankamai iš mūsų vandens linijos, tačiau tempas yra skystis.

Pradedantiesiems ir patyrusiems koegzistuoti brolystės.
Antrasis nedvejodamas ištiesti ranką į pirmą ir suteikti gerą ir vertingą patarimą.

Tempas yra labai artimi, bet pašalintas, nes pratimai yra gražioje nuoseklumo.

Esu labai nustebino, nes aš noriu, tempą ir ne jaustis kaip našta. Phew!

Galiausiai aš nepasirinkote iššūkis klausimą, bet norvegas kaip man tapti triathlete pagrindinis tikslas išlieka visam gyvenimui įsirėžė!

Jau 2014 m (jei atkreipti yra palankus man) ar metus, jei tai neturėtų būti.

13 savaičių praėjo nuo pirmojo kontakto ir noras sukurti mokymo triathlete.

Pirminės išvados?

Supratau, diena iš dienos, kad šis mokymas suteikia man kaip fizinei ir psichinei sveikatai, išskyrus tuos atvejus, kai turiu praleisti keletą sesijų ir ten radau, kad tai tikrai nėra sunku gauti patarimų iš trenerių ir draugais, taip dažnai, kaip linkiu.

Net be sesijų trečiadienį ir šeštadienį yra neapsaugota kai mano nebuvimo darbe.

Vis dar sunku atlikti keletą priekyje bet gyvenimas, kaip Claude sakė, kad, kai norite jį ...

Aš jo motyvai, net jei dabar prioritetai yra bendri, bet aš nemanau, pamiršti savo sportiniais metų tikslų: mano krikšto tarpmiestinio formatu pusinės ironman.

Aš jau tikėtasi, beveik per mėnesį, atsižvelgiant į savo profesinį gyvenimą raidą savaičių trukmės mokymo grupę, bet tai nereiškia, kad aš paaukoti viską, kai aš važiuojant iš stadiono arba baseiną auka Nanterre.

Tiesą sakant, aš tie Pirmąsias kelias savaites po šių treniruočių natūraliai rado savo kelią į savo kasdieniame gyvenime ir gali duoti man dinamišką sporto, kad aš praleidau.

Aš žinau, apie pažangą, reikia atlikti, ir tiems, kurie jau buvo pateikti, bet aš vis dar turi rimtų galimybių pagerinti tiek ant bėgių ir į baseiną.

Nuskaityti, viskas vis dar smukos nugalėti abiejų rankų judesiai, bet ir iš dviejų koordinavimas.

Aš per artimiausius keletą sesijų atkartoti patarimus ir rekomendacijas Danieliaus, vienas iš Mūsų treneriai plaukimo.

Čia yra tikrieji tikslai ir motyvuojantys numatytas gaires kartu su treneriu!

Rezultatas?

Labai, labai greitai ateina mintis ir jausmus, kurias sukėlė diskus!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire