dimanche 27 janvier 2013

De weg naar de verlossing: Week 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!



Ik blijf mysterieus voor het moment op de titel waarin het woord een beetje sterker (aflossing) zal dienen als leidraad voor mijn sportartikelen komende maanden.


Ik zal beschrijven mijn eerste paar weken van de opleiding zonder dat afgezien van de moeilijkheden in verband met de organisatie die zij nodig hebben.

Deze verlossing, begreep ik voor een lange tijd, door middel van effectieve terugvordering maar ook energieke trainingen, maar ook een verandering in de club, omdat ik had gekozen stond niet toe dat ik de trainingen bij te wonen.

Ik was een regelmatige op de website van de club forum, maar ik mij beperkt tot de virtuele uitwisseling!

Dit is een gelegenheid voor een uitwisseling met een van de gewone leden van de club besefte ik de ongerijmdheid van de situatie: Ik maak deel uit van een club of weet ik weinig of niets en erger dan alles wat ik, registreren volgens hem de gebeurtenissen die ik niet aan mee!

Hier is het heel duidelijk en het bericht wordt goed ontvangen!

Deze maandag, 15 oktober dus besloot ik, op dezelfde dag, verandering club, ik echt doelstellingen voor 2013 en 2014 en in het bijzonder in de praktijk uitgegroeid tot een regelmatige trainingen van mijn nieuwe club.

Het is ook dit maandag 15 oktober ontdekte ik dat ik in de laatste 5 uitdaging in een wedstrijd dat sommige van mijn onkosten zou kunnen nemen voor de Norseman

Het eerste contact vindt plaats volgende week woensdag omdat juist de algemene vergadering van de club en ik wil eerst de handel, vooral met nieuwkomers zoals ik, maar ook om me uit te rusten in de club kleuren.


Het is dan ook met grote trots dat ik deze licentie te nemen om de kleuren van Nanterre Triathlon.

Na het lezen van alle zintuigen in de verschillende workouts Ik verheug me in de planning sessies in zwemmen en hardlopen.

De fiets is een beetje voorbarig, maar ik reserveren voor groepsuitjes voor zondagmorgen zoals de meeste clubs.

Hier is wat er gebeurt:

Running:

Maandag: Jean Guimier te volgen vanaf 19:00

De rest van de week: 2 of 3 individuele sessies in de vroege ochtend
Zwemmen:
Dinsdagmiddag:
Woensdagmiddag: vrij niche
Donderdag: Beginners alleen
Zaterdagmiddag: gratis niche

Deze opleiding moet het mogelijk maken dat ik eindelijk gestructureerd worden in mijn organisatie, zodat verandering in mijn lichaamsbouw.

Week 1

Ik vrees een beetje sinds mijn eerste week heb ik niet vergeten dat dit een duik die mijn ijver koelt in mijn vorige club.

Het is deze keer is het de grote avond: de eerste dag van de week en dus de sessie spoor club en dus mijn debuut met de groep.

Ik kwam een ​​beetje vroeg maar ik ben verkeerde ingang en kwam uiteindelijk net op tijd.
Ik heb zelfs beginnen te buiten te bespreken, omdat ik al weet twee of drie leden van de club: de receptie is perfect: warm, vriendelijk en natuurlijk.

Ik waardeer en beginnen te genieten.

Ik ga door de kleedkamer en ik ben pépare.Je andere en begint rondjes rijden om op te warmen.

Bij aankomst na bij ons beetje bij beetje.

Een coach vanavond, dus we zullen samen zijn (ongeveer 40) voor de sessie die zal duren ongeveer een uur. We doen een aantal oefeningen die vallen in de categorie PPG (algemene fysieke voorbereiding).

Dit is compleet nieuw voor mij, dat was gewoon loopt als een diesel, maar het zal veranderen, omdat ik zal controleren over de weken, moeten deze oefeningen maken het verschil in de volgende races.

Ik was verrast me, want ik ben goed genoeg en is bestand tegen zelfs als de oefeningen zijn intenser en frequenter.

Het is niet altijd makkelijk, maar het is erg mooi en de sessie zal heel snel voorbij in een vriendelijke sfeer en altijd leergierig.

Als dit voorbij is, weet ik niet stilstaan, maar neemt de tijd om kennis op degenen die ik ken geven voor de sessie van de volgende dag aan het zwembad dinsdag 12 H 00.

Het volstaat te zeggen dat het is dit, dat ik het meest en uiteindelijk verkeerd te vrezen.

Eerste bruikbaarheid is geen ijdel woord in deze club en ik vond de sfeer waar ik helemaal mee eens.

De coach geeft ons direct de informatie zonder de tafel, hij heeft aandacht voor alles en tous.Je ben blij als het begint te corrigeren mijn vele gebreken.

Genoeg van ons in het water lijn, maar het tempo is vloeibaar.

Beginners en ervaren naast elkaar bestaan ​​in broederschap.
De tweede aarzelde niet om een ​​handje te helpen op de eerste en om goede en waardevolle adviezen geven.

Het tempo is zeer vloeibaar, maar verwijderd omdat de oefeningen worden gevolgd in een mooie consistentie.

Ik ben erg verbaasd, want ik wil het tempo en voelde niet als een last. Phew!

Tot slot ben ik niet geselecteerd voor de uitdaging in kwestie, maar NORSEMAN blijft voor altijd gegrift als een belangrijke doelstelling van de triatleet word ik!

Reeds in 2014 (als de loting gunstig is voor mij) of jaren, indien dit niet het geval is.

13 weken zijn verstreken sinds het eerste contact en het verlangen om mijn opleiding triatleet structureren.

De eerste bevindingen?

Ik realiseerde me van dag tot dag alles wat deze opleiding mij biedt als fysieke en mentale voordelen, behalve wanneer ik moet enkele sessies missen en daar vond ik dat het echt moeilijk om niet om advies te krijgen van coaches en vrienden zo vaak als Ik wens.

Zelfs niet ingelijst sessies woensdag en zaterdag zijn niet immuun voor een aantal van mijn afwezigheid.

Nog steeds moeilijk uit te voeren verschillende front, maar het leven als Claude gezegd, als je het wilt ...

Ik ben in zijn redenering, zelfs als nu de prioriteiten worden gedeeld, maar ik denk niet uit het oog verliezen van mijn atletische doelen van het jaar: mijn doop in de lange afstand in een formaat half ironman.

Ik heb al geanticipeerd op de offer bijna een week trainingsgroep per maand rekening houdend met de evolutie van mijn professionele leven, maar dat wil niet zeggen dat ik alles op te offeren als ik weg rijden van het stadion of het zwembad Nanterre.

In feite zie ik die eerste paar weken na deze training nature hun weg gevonden in mijn dagelijks leven en waren in staat om me de dynamische sport die ik heb gemist.

Ik ben me bewust van de vooruitgang kan worden geboekt en die al zijn gedaan, maar ik heb nog steeds ernstige ruimte voor verbetering, zowel op de baan en in het zwembad.

Te kruipen, is alles nog steeds beat die voor beide armbewegingen afslaan, maar ook de coördinatie van de twee.

Ik zal van toepassing zijn in de loop van de komende sessies repliceren de adviezen en aanbevelingen van Daniel, een van onze coaches zwemmen.

Hier is de echte doelen en motiverende in combinatie met de begeleiding door de coach!

Het resultaat?

Heel, heel snel met de gedachten en gevoelens gewekt door schijven worden geleverd!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire