dimanche 27 janvier 2013

Ceļš uz izpirkšanu: Nedēļa 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!



Es joprojām noslēpumains par brīdi par titulu ietverts vārds nedaudz spēcīgāka (dzēšana) kalpos kā vadlīnijas par manu sporta preču tuvākajos mēnešos.


Es aprakstīt savu pirmo nedēļu ilga apmācība bez liekot malā grūtības, kas saistītas ar organizāciju tiem nepieciešams.

Tas izpirkšana, es sapratu uz ilgu laiku, izmantojot efektīvu atgūšanu, bet arī enerģisks apmācībām, bet arī klubā izmaiņas, jo man bija izvēlējušies neļāva man piedalīties apmācību.

Man bija regulāras kluba mājas lapā forumu, bet es tikai sevi uz virtuālo apmaiņu!

Tas ir iespēja apmainīties ar vienu no parastajiem biedriem kluba es sapratu inkongruence situācijas: Es esmu daļa no kluba, vai es zinu maz vai neko un sliktāk nekā viss, ko es reģistrēties, pēc viņa domām, notikumi, kas man nepiedalās!

Šeit tas ir ļoti skaidrs un ziņa ir labi saņemta!

Šī pirmdiena, oktobris 15, tāpēc es nolēmu, tajā pašā dienā, izmaiņu klubs, es noteikti reālu mērķus 2013 un 2014, un jo īpaši praksē kļuvusi regulāru treniņu mana jaunā kluba.

Tas ir arī tas pirmdiena 15 oktobris es atklāju, ka es esmu pēdējo 5 izaicinājumu konkursā, kas varētu aizņemt kādu no maniem izdevumiem par norvēģis

The Pirmais kontakts notiek nākamo trešdien, jo tieši tas ir kopsapulce klubā, un es gribu uz pirmo tirdzniecības, jo īpaši ar jaunatnācējiem, piemēram, man, bet arī aprīkot mani klubā krāsās.


Tāpēc ir ar lielu lepnumu, ka es šo licenci uz Nanterre Triathlon krāsās.

Izskatot visas sajūtas, kas dažādu treniņu es priecājos plāno sesijas peldēšana un skriešana.

Velosipēds ir mazliet pāragri, bet es paturu grupu outings svētdienas rītā tāpat kā vairums klubu.

Lūk, kas notiek:

Running:

Pirmdien: Žans Guimier izsekot no 19:00

Pārējie no nedēļas: 2 vai 3 atsevišķās sesijās agri no rīta
Peldēšana:
Otrdiena pēcpusdienā:
Trešdienas pēcpusdienā: bezmaksas nišas
Ceturtdiena: Iesācēji tikai
Sestdienas pēcpusdienā: bezmaksas nišas

Šī mācību programma ļaus man beidzot strukturēt savu organizāciju tā, ka pārmaiņas manā physique.

Nedēļu 1

Es baidos mazliet kopš mana pirmā nedēļa man nav aizmirsuši, ka tas ir peldēt kas dzesē manu degsmi savā iepriekšējā klubā.

Ir šoreiz tas ir liels nakts: pirmā nedēļas diena un tāpēc sesijas dziesmu klubs un Tāpēc mans debija ar grupu.

Es ierados mazliet agri, bet es esmu nepareizi ievadi un beidzot ieradās tieši laikā.
Es pat sākt apspriest ārpus, jo es jau zinu, divas vai trīs locekļus no kluba: saņemšana ir ideāls: silts, draudzīgi un dabas.

Es novērtēju un sākt baudīt.

Es iet cauri ģērbtuvē, un es esmu pépare.Je otru un sāk padarot apļi, lai sasildītos.

Tie, kas ierodas pēc iestāšanās mums pamazām.

Viens treneris šovakar, lai mēs būtu kopā (apmēram 40) uz sēdēm, kas ilgs aptuveni stundu. Mēs darīsim daži vingrinājumi, kas ietilpst kategorijā PRG (vispārējā fiziskā sagatavošana).

Tas ir pilnīgi jauns man, kas bija tikko darbojas kā dīzeļdegvielu, bet tas mainīsies, jo es būs pārbaudīt pār nedēļu, šie vingrinājumi ir darīt visu starpību turpmākajos sacīkstēs.

Es pārsteigts sevi, jo es esmu pietiekami labs un pretojas pat tad, ja vingrinājumi ir daudz intensīvāka un bieži.

Tas ne vienmēr ir viegli, bet tas ir ļoti jauki, un sesija iet ļoti ātri draudzīgā atmosfērā un vienmēr studējošs.

Kad tas ir beidzies, man nav aiztures, bet nepieciešams laiks, lai dotu Sanāk tiem es zinu par nākamās dienas sēdes baseinā Otrdiena 12 H 00.

Pietiek pateikt, ka tā tas ir, ka es baidos visvairāk, un galu galā nepareizi.

Pirmais izmantojamību nav veltīgs vārds šajā klubā, un es atklāju atmosfēru, uz kuru es pilnīgi piekrītu.

Treneris dod mums informāciju tieši, bez galda, viņš ir uzmanīgs, lai viss un tous.Je esmu saviļņots, jo tas sāk labot manu daudzus trūkumus.

Pietiekami no mums ūdens līnijas, bet temps ir šķidrums.

Iesācēji un pieredzējuši līdzāspastāvēt brālību.
Otrais nevilcinājās aizdot roku, lai pirmo un dot labu un vērtīgu padomu.

Temps ir ļoti neskaidras, bet izņemts, jo vingrinājumi tiek ievērotas jauku konsistenci.

Es esmu ļoti pārsteigts, jo es gribu tempu un nav justies kā nastu. Phew!

Beidzot es neesmu izvēlējies izaicinājums attiecīgais bet norvēģis paliek mūžīgi iegravēti kā galveno mērķi triathlete es varu kļūt!

Jau 2014 (ja izdarīt ir labvēlīgs man) vai gados, ja tas nedrīkst būt gadījums.

13 nedēļas ir pagājušas kopš pirmās saskares un vēlme strukturēt savu mācību triathlete.

Sākotnējie secinājumi?

Es sapratu no dienas uz dienu visiem, ka šīs mācības sniedz man kā fiziskās un garīgās pabalstiem izņemot gadījumus, kad man ir garām dažas sesijas un tur es atklāju, ka tas ir tiešām grūti nav, lai saņemtu padomu no treneriem un draugiem, kā regulāri kā Es vēlos.

Pat bez rāmja sesijas trešdienu un sestdienu nav imūna pret kādu no maniem kavējumiem.

Joprojām ir grūti veikt vairākus priekšā, bet dzīvi, kā Klods teica tā, kad jūs vēlaties to ...

Es esmu savā pamatojumā, pat ja tagad prioritātes ir kopīgas, taču man nav aizmirst par manu sporta mērķu gadā: mana kristības ar tālsatiksmes kādā formātā 1/2 Ironman.

Es jau gaidīts upuris, kas gandrīz nedēļu apmācības mēnesī, ņemot vērā attīstību manā profesionālajā dzīvē grupa, bet tas nenozīmē, ka man būs upurēt visu, kad es esmu vadītāja prom no stadiona vai baseinu Nanterre.

Patiesībā es redzu tās dažas pirmās nedēļas pēc šie treniņi protams atraduši savu ceļu uz manu ikdienas dzīvi, un bija iespēja to man dinamisko sportu ka es nokavēju.

Es esmu informēts par progresu un tiem, kas jau ir veikti, bet man vēl joprojām ir nopietna jāuzlabo gan uz ceļa, gan baseinā.

Rāpot, viss joprojām ir apstājusies sirdsdarbība, ka gan roku kustības, bet arī no diviem koordinēšana.

Es piemēros laikā nākamajos pāris sesijām atkārtot padomus un ieteikumus par Danielu, kas ir viens no mūsu treneri peldēšanā.

Šeit ir reāls mērķi un motivējoši, saistībā ar norādēm, ko sniedz treneris!

Rezultāts?

Ļoti, ļoti ātri ar domām un jūtām, ko izraisīja diskus nāk!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire