dimanche 27 janvier 2013

Az út a megváltás: Week 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!



Továbbra is rejtélyes a pillanatban a cím, beleértve a szó egy kicsit erősebb (megváltás) szolgál iránymutatásul az én sportszerek elkövetkező hónapokban.


Leírom az első néhány hét edzés anélkül, hogy helyezze hatályon kívül a nehézséget okoz a szervezet igényelnek.

Ez a megváltás, megértettem hosszú ideig, a hatékony hasznosítási, hanem energetikai képzések, hanem a változás a klub, mert úgy döntött, nem engedte, hogy részt vegyen az edzéseken.

Én rendszeresen a klub honlapján fórumot, de csak magamat a virtuális csere!

Ez egy lehetőség egy csere egy rendes tagja a klub rájöttem, képtelenség a helyzet: tagja vagyok a klubban vagy tudok keveset vagy semmit, és rosszabb, mint minden, amit regisztrációja szerint neki, az eseményeket, amelyek nem vesznek részt!

Itt nagyon egyértelmű, és az üzenet is érkezett!

Ez a hétfő, október 15, ezért úgy döntöttem, hogy ugyanazon a napon, a változás klub, én meg valódi célokat 2013-ra és 2014-ben, és különösen a gyakorlatban válik a rendszeres edzés az új klub.

Ugyancsak ez a hétfő 15 október rájöttem, hogy én vagyok az utolsó 5 kihívás egy versenyre, ami időbe az én ráfordítások Norseman

Az első érintkezés zajlik jövő szerdán, mert éppen a közgyűlés a klub, és szeretnék az első kereskedelem, különösen újoncok, mint én, hanem azért, hogy felvértezzük nekem a klub színeit.


Ezért nagy büszkeséggel, hogy én ezt a licencet a színeket Nanterre Triatlon.

Áttekintése után az összes érzékszervet a különböző edzések Gyönyörködöm a tervezési ülés úszás és a futás.

A kerékpár egy kicsit korai, de fenntartjuk a csoportos kirándulások a vasárnap reggel, mint a legtöbb klub.

Itt van, mi történik:

Futás:

Hétfő: Jean Guimier követni 19:00 órától

A többi hét: 2 vagy 3 egyéni foglalkozások kora reggel
Úszás:
Kedd délután:
Szerda délután: szabad niche
Csütörtök: Kezdők csak
Szombat délután: szabad niche

Ez a képzési program lehetővé teszi számomra, hogy végre kell strukturálni a szervezetemben, hogy a változás a fizikum.

1. hét

Attól tartok, egy kicsit, mivel az első héten nem felejtettem el, hogy ez egy úszni, hogy lehűl a hév az előző klubban.

Ez az idő, hogy ez a nagy nap: az első nap a héten, és ezért az ülés pályán klub, és így az én debütált a csoportot.

Érkeztem egy kicsit korán, de tévedek input és végül éppen időben érkezett.
Én is kezdeni, hogy megvitassák ezen kívül, mert már tudom, két vagy három tagja a klub: a vétel tökéletes: meleg, barátságos és természetes.

Nagyra értékelem, és kezdjük élvezni.

Én végig az öltözőben, és én vagyok pépare.Je más és elkezdi, hogy körök, hogy felmelegedjen.

Ezek után érkező csatlakozott hozzánk apránként.

Egy edző ma este, úgyhogy leszünk együtt (kb. 40) a munkamenet tart körülbelül egy óra. Mi lesz némi gyakorlatot, hogy ebbe a kategóriába PPG (általános fizikai készítmény).

Ez teljesen új számomra, hogy éppen fut, mint a dízel, de ez meg fog változni, mert ellenőrizni fogja át a héten ezeket a gyakorlatokat kell tennie a különbség a következő versenyeken.

Én magam meglepődtem, mert én vagyok elég jó, és ellenáll még ha a gyakorlatok intenzívebb és gyakoribb.

Ez nem mindig könnyű, de nagyon szép, és a munkamenet fog múlni hamarosan a barátságos légkört és mindig szorgalmas.

Ha ennek vége, én nem lakik, de időbe telik, hogy teljesül az is, tudom, hogy a következő napi ülés medence Kedd 12 H 00.

Elég azt mondani, hogy ez az, hogy félek a legjobban, és végül rossz.

Gyártási használhatóság nem hiábavaló szót ebben a klubban, és találtam a légkör, amely teljesen egyetértek.

Az edző ad nekünk az információkat nélkül, közvetlenül az asztal, ő figyel mindent, és tous.Je vagyok izgatott, mert kezd korrektek én sok hibát.

Elég nekünk a vízvonal, de a tempó folyadékot.

Kezdő és tapasztalt egymás mellett testvériség.
A második nem habozott hitelezni a kezét, hogy az első, és hogy a jó és értékes tanácsot.

A tempó képlékenyek, de el azért, mert a gyakorlatokat követi egy szép összhang.

Én nagyon meglepődtem, mert azt akarjuk, hogy a lépést, és nem érezni, mint egy teher. Pfuj!

Végül nem vagyok kiválasztva a kihívást kérdést, de Norseman megmarad örökre nyomot hagytak az egyik fő cél a triatlonista lettem!

Már 2014-ben (ha a sorsolás kedvező számomra), vagy év, ha ez nem lehet a helyzet.

13 hét telt el azóta, az első érintkezés és a vágy, hogy rendszerezze a képzési triatlonista.

A kezdeti eredmények?

Rájöttem, hogy egyik napról a másikra minden, hogy ez a képzés nyújt nekem, mint a fizikai és mentális előnyöket, kivéve, ha azt kell megkapni egyes üléseken, és ott azt tapasztaltam, hogy nagyon nehéz, hogy nem kap tanácsot autóbuszok és barátai rendszeresen Bárcsak.

Még keretezetlen ülés szerdán és szombaton nem immunis az én hiányzás.

Még mindig nehezen kivitelezhető több elöl, de az élet, mint Claude mondta, amikor szüksége van rá ...

Én vagyok az ő érvelését, még ha most a prioritások közös, de nem szabad szem elől téveszteni az én sportos céljai év: my keresztség távolsági formában 1/2 ironman.

Már előre hozott áldozat majdnem egy hete képzési csoport havonta tekintve alakulását a szakmai élet, de ez nem jelenti azt, hogy én mindent feláldozni, ha én vezetek fekszik a stadion vagy a medencére Nanterre.

Valójában látom az első pár hét után ezek edzés természetesen megtalálták az utat az én mindennapi életben, és képesek voltak, hogy nekem a dinamikus sport, amit elmulasztott.

Tisztában vagyok az előrelépést, és azokat, amelyek már megtörténtek, de még mindig komoly javítanivaló mind a pályán, és a medencében.

Feltérképezésére, mindent még mindig megrekedt ütés, hogy mindkét kar mozgását, hanem a koordináció a kettő.

Fogom alkalmazni a következő néhány ülés megismételni a tanácsait és ajánlásait Daniel, az egyik edzők úszás.

Itt van az igazi célokat és motiváló összefüggésben által biztosított útmutatással az edző!

Az eredmény?

Nagyon, nagyon gyorsan, a gondolatok és érzések keltette meghajtók gyere!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire