dimanche 27 janvier 2013

Дорога до спокутування: тиждень 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!


Дорога до спокутування: тиждень 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!

Я як і раніше таємничу на даний момент на назву, що включає слово трохи сильніше (викупу) буде служити орієнтиром для моїх спортивних товарів найближчі місяці.


Я опишу мої перші кілька тижнів тренувань, не відкладаючи на труднощі, пов'язані з організацією вони вимагають.

Цей викуп, я зрозумів, протягом тривалого часу, шляхом ефективного відновлення, але й енергійна тренінги, але й зміни в клуб, тому що я вибрав не дозволили мені бути присутнім на тренуваннях.

Я регулярно на форумі сайту клубу, але я обмежив себе віртуальний обмін!

Це можливість для обміну з одним з рядових членів клубу я зрозумів, невідповідність ситуації: я є частиною клубу або я знаю, нічого або майже нічого, і гірше, ніж все, що я зареєструвати, на його думку, події, які я не беру участь!

Тут дуже чітко і повідомлення також отримав!

У цей понеділок, 15 жовтня, так що я вирішив в той же день, зміна клубу, я поставив реальні цілі на 2013 і 2014 роки і особливо в практику стали регулярними тренуваннями мого нового клубу.

Крім того, цей Понеділок, 15 Жовтня я виявив, що я протягом останніх 5 проблемою в конкуренції, які могли б взяти деякі з моїх витрат на Norseman

Перший контакт відбувається в наступну середу, тому що саме на загальних зборах клубу, і я хочу спочатку торгівля, особливо з новачками, як і я, але і для оснащення мене в клубі кольору.


Тому з великою гордістю, що я беру цю ліцензію кольору Nanterre тріатлону.

Після розгляду всіх почуттів у різних тренувань я бажаю в плануванні сесій в плавання та біг.

Велосипед трохи передчасно, але я залишаю для групи екскурсії в неділю вранці, як і більшість клубів.

Ось що відбувається:

Біг:

Понеділок: Жан Guimier відстежувати з 19:00

Інша частина тижня: 2 або 3 індивідуальних занять рано вранці
Плавання:
У вівторок вдень:
В середу вдень: вільна ніша
Четвер: Початківці тільки
У суботу вдень: вільна ніша

Ця тренувальна програма повинна дозволити мені, нарешті, бути структурована в моїй організації, так що зміни в моїй статури.

Тиждень 1

Я боюся, мало з моєї першого тижня я не забув, що це плавання, яке охолоджує мій запал в моєму попередньому клубі.

Саме цей раз це велика ніч: перший день тижня, і тому клуб сесії доріжці і, отже, мій дебют з групою.

Я приїхав трохи раніше, але я не права входу і, нарешті, прибув якраз вчасно.
Я навіть почати обговорювати зовні, тому що я вже знаю, двох або трьох членів клубу: прийом прекрасно: теплий, дружній і природний.

Я ціную і почати користуватися.

Я йду через роздягальню, і я pépare.Je інших і починає робити кола, щоб зігрітися.

Ті, які прибувають після того, як приєднався до нас потроху.

Один тренер сьогодні ввечері, так що ми будемо разом (близько 40) на сесії, яка триватиме близько години. Ми будемо робити деякі вправи, які потрапляють в категорію PPG (загальна фізична підготовка).

Це абсолютно нова для мене це було просто працює як дизель, але вона буде мінятися, тому що я буду перевіряти на тижні, ці вправи повинні зробити все різниця в наступних гонках.

Я сам здивувався, бо я досить хороший і стійкий навіть при вправи більш інтенсивними і частими.

Це не завжди легко, але це дуже добре, і сесія буде проходити дуже швидко в дружній атмосфері і завжди старанний.

Коли це закінчиться, я не зупиняюся, але потрібен час, щоб дати Зустріч в тих, що я знаю сесії басейн на наступний день, у вівторок 12 H 00.

Досить сказати, що саме це я боюся найбільше, і в кінцевому рахунку не так.

Перший юзабіліті не даремно слово в цьому клубі, і я знайшов атмосферу, до якої я повністю згоден.

Тренер дає нам інформацію безпосередньо, без столу, він уважний до всього і м tous.Je 'схвильований, як він починає виправляти свої багато недоліків.

Досить нам в лінії води, але темпи рідини.

Початківці і досвідчені співіснувати в братстві.
Друга, не вагаючись, щоб простягнути руку до першої та дати хороший і цінний рада.

Темпи дуже рідини, але видалена, тому що вправи слід в гарної консистенції.

Я дуже здивований, тому що я хочу, щоб темп і не відчувати себе тягарем. Тьху!

Нарешті я не вибрані для виклик у питанні, але Norseman залишається назавжди закарбувалися в якості основної мети тріатлет я став!

Вже в 2014 (якщо нічия сприятливим для мене) або років, якщо цього не повинно бути діла.

13 тижнів минуло з моменту першого контакту і бажання структурувати мої тренування плавця.

Початкові висновки?

Я зрозумів, день у день все, що це навчання дає мені, як фізичному і психічному посібників, за винятком, коли мені доведеться пропустити кілька сеансів, і там я виявив, що це дуже важко, щоб не отримати пораду від тренера і друзів так само регулярно, як Я бажаю.

Навіть без рами сесії в середу і суботу не мають імунітету до деяких з моїх відсутностей.

Тим не менш важко виконувати декілька попереду, але життя, як Клод сказав так, коли ви цього хочете ...

Я в своїх міркуваннях навіть якщо зараз пріоритети є загальними, але я не упускати з моїх спортивних цілей році: моє хрещення в довгі відстані в форматі 1/2 Ironman.

Я вже чекав жертву майже тиждень група навчання в місяць розгляді еволюції мого професійного життя, але це не означає, що я буду жертвувати всім, коли я їзди від стадіону або басейну Nanterre.

Насправді я бачу ці перші кілька тижнів після цих тренувань природно, знайшов свій шлях у моїй повсякденному житті і були в змозі принести мені динамічний вид спорту, який я пропустив.

Я знаю домогтися прогресу, і ті, які вже були зроблені, але я до сих пір серйозні можливості для вдосконалення як на трасі, і в басейні.

Для обходу, все ще тягне побили, що для руху рук, але і координацію двох.

Я буду діяти протягом наступних кількох сесіях повторити поради та рекомендації Даниїл, що з наших тренерів басейну.

Ось реальні цілі і мотивації в поєднанні з вказівками тренера!

Результат?

Дуже, дуже швидко з думки і почуття викликала диски поставляються!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire