dimanche 27 janvier 2013

Дарога да Адкупленне: тыдзень 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!



Я па-ранейшаму таямнічую на дадзены момант на назву, якое ўключае слова трохі мацней (выкупу) будзе служыць арыенцірам для маіх спартыўных тавараў бліжэйшыя месяцы.


Я апішу мае першыя некалькі тыдняў трэніровак, не адкладаючы на ​​цяжкасці, звязаныя з арганізацыяй яны патрабуюць.

Гэты выкуп, я зразумеў, на працягу доўгага часу, шляхам эфектыўнага аднаўлення, але і энергічная трэнінгі, але і змены ў клуб, таму што я выбраў не дазволілі мне прысутнічаць на трэніроўках.

Я рэгулярна на форуме сайта клуба, але я абмежаваў сябе віртуальны абмен!

Гэта магчымасць для абмену з адным з шараговых чальцоў клуба я зразумеў, неадпаведнасць сітуацыі: я з'яўляюся часткай клуба ці я ведаю, нічога або амаль нічога, і горш, чым усё, што я зарэгістраваць, на яго думку, падзеі, якія я не ўдзельнічаю!

Тут вельмі выразна і паведамленне таксама атрымаў!

У гэты панядзелак, 15 кастрычніка, так што я вырашыў у той жа дзень, змена клуба, я паставіў рэальныя мэты на 2013 і 2014 гады і асабліва ў практыку сталі рэгулярнымі трэніроўкамі майго новага клуба.

Акрамя таго, гэты панядзелка 15 кастрычніка я выявіў, што я на працягу апошніх 5 праблемай у канкурэнцыі, якія маглі б узяць некаторыя з маіх выдаткаў на Norseman

Першы кантакт адбываецца ў наступную сераду, таму што менавіта на агульным сходзе клуба, і я хачу спачатку гандаль, асабліва з пачаткоўцамі, як і я, але і для аснашчэння мяне ў клубе колеру.


Таму з вялікай гонарам, што я бяру гэтую ліцэнзію колеру Nanterre трыятлоне.

Пасля разгляду ўсіх пачуццяў у розных трэніровак я жадаю ў планаванні сесій у плаванне і бег.

Ровар трохі заўчасна, але я пакідаю для групы экскурсіі ў нядзелю раніцай, як і большасць клубаў.

Вось што адбываецца:

Бег:

Панядзелак: Жан Guimier адсочваць з 19:00

Астатняя частка тыдні: 2 ці 3 індывідуальных заняткаў рана раніцай
Плаванне:
У аўторак днём:
У сераду днём: свабодная ніша
Чацвер: Маладыя толькі
У суботу днём: свабодная ніша

Гэтая трэніровачная праграма павінна дазволіць мне, нарэшце, быць структураваная ў маёй арганізацыі, так што змены ў маёй целаскладу.

Тыдзень 1

Я баюся, мала з маёй першай тыдні я не забыўся, што гэта плаванне, якое астуджае мой запал ў маім папярэднім клубе.

Менавіта гэты раз гэта вялікая ноч: першы дзень тыдня, і таму клуб сесіі дарожцы і, такім чынам, мой дэбют з групай.

Я прыехаў крыху раней, але я не правы ўваходу і, нарэшце, прыбыў як раз своечасова.
Я нават пачаць абмяркоўваць звонку, таму што я ўжо ведаю, двух ці трох членаў клуба: прыём выдатна: цёплы, дружалюбны і натуральны.

Я цаню і пачаць карыстацца.

Я іду праз распранальню, і я pépare.Je іншых і пачынае рабіць кругі, каб сагрэцца.

Тыя, якія прыбываюць пасля таго, як далучыўся да нас патроху.

Адзін трэнер сёння ўвечары, так што мы будзем разам (каля 40) на сесіі, якая будзе доўжыцца каля гадзіны. Мы будзем рабіць некаторыя практыкаванні, якія трапляюць у катэгорыю PPG (агульная фізічная падрыхтоўка).

Гэта зусім новая для мяне гэта было проста працуе як дызель, але яна будзе мяняцца, таму што я буду правяраць на тыдні, гэтыя практыкаванні павінны зрабіць усё адрозненне ў наступных гонках.

Я сам здзівіўся, таму што я досыць добры і ўстойлівы нават пры практыкаванні больш інтэнсіўнымі і частымі.

Гэта не заўсёды лёгка, але гэта вельмі добра, і сесія будзе праходзіць вельмі хутка ў дружалюбнай атмасферы і заўсёды старанны.

Калі гэта скончыцца, я не спыняюся, але патрабуецца час, каб даць Сустрэча ў тых, што я ведаю сесіі басейн на наступны дзень, у аўторак 12 H 00.

Дастаткова сказаць, што менавіта гэта я баюся больш за ўсё, і ў канчатковым рахунку не так.

Першы юзабіліці не дарма слова ў гэтым клубе, і я знайшоў атмасферу, да якой я цалкам згодны.

Трэнер дае нам інфармацыю напрамую, без стала, ён уважлівы да ўсяго і м tous.Je 'ўсхваляваны, як ён пачынае выпраўляць свае шматлікія недахопы.

Хопіць нам у лініі вады, але тэмпы вадкасці.

Маладыя і вопытныя суіснаваць у братэрстве.
Другая, не вагаючыся, каб працягнуць руку да першай і даць добры і каштоўны савет.

Тэмпы вельмі вадкасці, але выдаленая, таму што практыкаванні варта ў добрай кансістэнцыі.

Я вельмі здзіўлены, таму што я хачу, каб тэмп і не адчуваць сябе цяжарам. Цьфу!

Нарэшце я не абраныя для выклік у пытанні, але Norseman застаецца назаўжды захаваліся ў якасці асноўнай мэты триатлет я стаў!

Ужо ў 2014 (калі нічыя спрыяльным для мяне) ці гадоў, калі гэтага не павінна быць справы.

13 тыдняў прайшло з моманту першага кантакту і жаданне структураваць мае трэніроўкі плывуна.

Першапачатковыя высновы?

Я зразумеў, з дня ў дзень усё, што гэта навучанне дае мне, як фізічнаму і псіхічнаму дапамог, за выключэннем, калі мне прыйдзецца прапусціць некалькі сеансаў, і там я выявіў, што гэта вельмі цяжка, каб не атрымаць параду ад трэнера і сяброў гэтак жа рэгулярна, як Я жадаю.

Нават без рамы сесіі ў сераду і суботу не маюць імунітэту да некаторых з маіх адсутнічае.

Тым не менш, цяжка выконваць некалькі наперадзе, але жыццё, як Клод сказаў так, калі вы гэтага хочаце ...

Я ў сваіх развагах нават калі цяпер прыярытэты з'яўляюцца агульнымі, але я не выпускаць з маіх спартыўных мэтаў годзе: маё хрышчэнне ў доўгія адлегласці ў фармаце 1/2 Ironman.

Я ўжо чакаў ахвяру амаль тыдзень група навучання ў месяц разглядзе эвалюцыі маёй прафесійнай жыцця, але гэта не значыць, што я буду ахвяраваць усім, калі я язды ад стадыёна або басейна Nanterre.

На самай справе я бачу гэтыя першыя некалькі тыдняў пасля гэтых трэніровак натуральна, знайшоў свой шлях у маёй паўсядзённым жыцці і былі ў стане прынесці мне дынамічны від спорту, які я прапусціў.

Я ведаю дамагчыся прагрэсу, і тыя, якія ўжо былі зробленыя, але я да гэтага часу сур'ёзныя магчымасці для ўдасканалення як на трасе, і ў басейне.

Для абыходу, усё яшчэ цягне збілі, што для руху рук, але і каардынацыю двух.

Я буду дзейнічаць на працягу наступных некалькіх сесіях паўтарыць парады і рэкамендацыі Данііл, адзін з нашых трэнераў басейна.

Вось рэальныя мэты і матывацыі ў спалучэнні з указаннямі трэнера!

Вынік?

Вельмі, вельмі хутка з думкі і пачуцці выклікала дыскі пастаўляюцца!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire