dimanche 27 janvier 2013

Пут до спасења: Недеља 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!



Ја и даље мистериозна за сада о титули, укључујући речи мало јачи (откуп) ће служити као смернице за моје спортске робе наредним месецима.


Ја ћу описати моје прве неколико недеља тренинга, без стављања на страну потешкоће везане за организацију које су им потребне.

Овај откуп, схватио сам дуго времена, кроз ефикасну опоравку, али и енергетских тренинге, али и на промене у клубу, јер сам изабрао није дозволио да присуствују тренинзима.

Био сам редован на сајту форуму клуба, али сам ограничен на виртуелни размену!

Ово је прилика за размену са једним од обичних чланова клуба схватио сам неконгруенција ситуације: ја сам део клуба или ја знам мало или ништа и горе него Све сам се региструјете, према његовим речима, догађаји које не учествују!

Овдје је веома јасна и порука се добро примљено!

Овај понедељак, 15. октобра, тако да сам одлучио, у истом дану, промене клуб, поставио сам стварне циљеве за 2013 и 2014, а нарочито у пракси постало редовни тренинзи мог новог клуба.

То је такође понедељак, 15. октобар открио сам да сам у последњих 5 изазова у такмичењу да преузме неке од мојих трошкова за Норсеман

Први контакт се одвија следеће среде, јер је управо скупштина клуба и желим да прво трговини, посебно са придошлицама попут мене, али и да ме опреми у клупске боје.


Зато је са великим поносом да искористим ову лиценцу бојама Нантерре Триатлон.

Након разматрања свих чула у различитим тренинзима сам уживати у планирању седнице у пливању и трчање.

Бицикл је мало преурањено, али ја остављам за групне излете за недељу ујутру као и већина клубова.

Ево шта се дешава:

Руннинг:

Понедељак: Жан Гуимиер пратити од 19:00

Остатак недеље: 2 или 3 појединачне седнице рано ујутру
Пливање:
Уторак поподне:
Среда поподне: слободан ниша
Само за почетнике: четвртак
Субота поподне: слободан ниша

Овај програм обуке треба да дозволите ми да коначно буде структуиран у мојој организацији, тако да промене у свом изгледу.

Седмица 1

Бојим се мало од мог првој недељи нисам заборавио да је ово пливање која хлади ми жар у мом претходном клубу.

То је овај пут то је велика ноћ: први дан у недељи и зато дужином стаза клуб и зато је мој деби са групом.

Стигао сам мало раније, али сам погрешио улаз и коначно стигао баш на време.
Почнем да разговарају ван јер ја већ знам два или три члана клуба: пријем је савршена: топла, пријатељска и природно.

Ценим и почну да уживају.

Ја идем кроз свлачионицу, а ја сам пепаре.Је друге и почиње да прави кругова да се загреје.

Они који долазе након приступања нам мало по мало.

Један тренер вечерас, па ћемо бити заједно (око 40) за седницу која ће трајати око сат времена. Ми ћемо урадити неке вежбе које спадају у категорију ППГ (опште физичке припреме).

Ово је потпуно ново за мене да је управо покренут као дизела, али неће променити, јер ћу проверити током недеље, ове вежбе треба да све разлике у наредних трка.

Ја сам изненађен јер сам довољно добар и опире, чак и када су вежбе су интензивније и чешће.

То није увек лако, али је веома лепо и сесија ће проћи врло брзо у пријатељској атмосфери и увек студиозан.

Када се ово заврши, ја не задржавамо, али потребно је време да дам Упознајте код оних знам дужином базена следећег дана Туесдаи 12 Х 00.

Довољно је рећи да је ово што сам плаше највише и на крају погрешно.

Први употребљивост није узалуд реч у овом клубу и ја нашао атмосферу у којој сам потпуно слажем.

Тренер нам даје информације директно, без стола, он је пажљив према свему и тоус.Је сам одушевљена, јер почиње да исправи многе моје мане.

Доста нас воде линије, али темпо је течност.

Почетници и искусни коегзистирају у братству.
Други нису оклевали да пруже руку први и да дају добар и вредан савет.

Темпо је врло флуидна, али уклоњени јер су вежбе прате у лепој доследности.

Ја сам веома изненађен јер желим темпо и није осећам као терет. Фуј!

Коначно сам не изабере за изазов у ​​питању, али остаје заувек урезано Норсеман као главни циљ ове Триатхлете сам постао!

Већ у 2014 (ако је повољан жреб за мене), или година, ако ово не би требало да буде случај.

13 недеља прошло од првог контакта и жеља да организујем своју Триатхлете обуке.

Почетни резултати?

Схватио сам из дана у дан све да овај тренинг ми пружа као физичке и менталне користи, осим када морам да пропустим неке седнице и тамо сам нашао да је заиста тешко да се не добију савете од тренера и пријатеља, као и редовно Желим.

Чак унфрамед седнице Среда и субота нису имуни на неке од мојих изостанака.

Ипак тешко да спроведе неколико фронт, али је живот као Клод тако рекао, кад ви то желите ...

Ја сам у свом образложењу, чак и ако се сада дели приоритете, али не губи из вида мојих атлетских циљева године: мој крштење у даљину у формату пола Иронман.

Већ сам предвидео жртва је скоро недељу дана обуке групу месечно, с обзиром на еволуцију свог професионалног живота, али то не значи да ћу све жртвовати када сам далеко возим са стадиона или базену Нантерре.

У ствари, ја видим тих првих неколико недеља након ове вежбе, наравно, наћи свој пут у свом свакодневном животу и били у стању да ми донесе динамичан спорт који сам пропустили.

Свестан сам напретка, буду и они који су већ направљени, али ја још увек имају озбиљне простора за побољшање, како на стази иу базену.

Да пузи, све је и даље у застоју ритам који за обе покретима руку, али и координација два.

Ја ћу примењивати током наредних неколико сеанси понове савете и препоруке Данилу, један од наших тренера пливања.

Овде је прави циљеви и мотивација у вези са смерницама које пружа тренера!

Резултат?

Веома, веома брзо са мислима и осећањима узбуђују нагони доћи!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire