dimanche 27 janvier 2013

הדרך לגאולה: שבוע!0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,1


אני נשאר מסתורי לרגע על הכותרת כוללת את המילה קצת יותר החזקה (גאולה) ישמש כקו מנחה לציוד הספורט שלי מגיע חודשים.

אני אתאר כמה השבועות הראשונים שלי של אימונים בלי לשים בצד את הקשיים הקשורים לארגון שהם דורשים.
גאולה זו, הבינה במשך זמן רב, דרך שחזור יעיל, אלא גם הדרכות אנרגטיות אלא גם שינוי במועדון, משום שבחרתי לא לאפשר לי להשתתף באימונים.
אני היה רגיל בפורום של אתר האינטרנט של המועדון אבל הגבלתי את עצמי למטבע הווירטואלי!
זוהי הזדמנות להחלפה עם אחד מהחברים הרגילים של המועדון הבנתי שחוסר ההתאמה של המצב: אני חלק ממועדון או אני לא יודע כלום וגרוע יותר קטן או יותר כל מה שאני נרשם, לדבריו, אירועים שאני לא משתתף!
כאן זה מאוד ברור והמסר הוא גם קבל!
בשנייה הקרוב, 15 באוקטובר, ולכן החליט, באותו היום, מועדון שינוי, אני מגדיר מטרות אמיתיות לשנת 2013 ו 2014 ובמיוחד בפרקטיקה הפך אימונים קבועים של המועדון החדש שלי.
זה גם בשנייה קרוב, 15 באוקטובר אני גיליתי שאני ב5 האתגר האחרון בתחרות שיכול לקחת כמה מההוצאות שלי לנורסמן
הקשר הראשון מתקיים ביום רביעי הבא, כי דווקא האסיפה הכללית של המועדון ואני רוצה סחר הראשון, במיוחד עם עולים חדשים כמוני אלא גם לצייד אותי בצבעי המועדון.

 
לכן, בגאווה גדולה שאני לוקח את רישיון זה לצבעים של טריאתלון נאנטר.
לאחר שסקר את כל החושים באימונים השונים שאשמח אותו בתכנון מפגשים שבחיו וריצה.
האופניים הם קצת מוקדם מדי, אבל אני שומר לטיולים קבוצתיים ליום ראשון בבוקר כמו רוב המועדונים.
הנה מה שקורה:
פועל:
יום שני: ז'אן Guimier לעקוב משעת 19:00
בשאר ימי השבוע: 2 או 3 מפגשים אישיים בשעתי הבוקר מוקדמיםשחיה:יום שלישי אחר הצהריים:יום רביעי אחר הצהריים: נישה חופשיהיום חמישי: רק למתחיליםשבת אחר הצהריים: נישה חופשיה
תכנית אימונים זה אמורה לאפשר לי סוף סוף להיות מובנה בארגון שלי כך שהשינוי במבנה הגוף שלי.
שבוע 1
אני חושש מעט מאז השבוע הראשון שלי, לא שכחתי שמדוברת בשחייה שמקררת את ההתלהבות שלי במועדון הקודם שלי.
זהו הפעם זה הלילה הגדול: היום הראשון בשבוע, ולכן במועדון מושב המסלול ולכן הופעת הבכורה שלי עם הקבוצה.
הגעתי קצת מוקדם מדי אבל אני קלט שגוי ולבסוף הגיע בדיוק בזמן.אני אפילו להתחיל לדון מחוץ כי אני כבר יודע שניים או שלושה חברי המועדון: הקבלה היא מושלמת: חם, ידידותי וטבעי.
אני מעריך ולהתחיל ליהנות.
אני עובר לחדר ההלבשה ואני pépare.Je אחר ומתחיל להשמיע הקפות כדי להתחמם.
אלה המגיעים אחרינו לאט לאט הצטרף.
הלילה מאמן אחד, ולכן אנחנו נהיה ביחד (כ 40) למפגש שיימשך כשעה. אנחנו עשינו כמה תרגילים שנכנסים לקטגורית PPG (הכנה גופנית כללית).
זה חדש לגמרי בשבילי שפשוט רץ כמו דיזל אבל זה ישתנה כי אני אבדוק במשך שבועות, התרגילים האלה צריכים לעשות את כל ההבדל במירוצים הבאים.
הפתעתי את עצמי, כי אני מספיק טוב ומתנגד גם כאשר התרגילים הם יותר אינטנסיביים ותכופים.
זה לא תמיד קל, אבל זה מאוד נחמד והמפגש יעבור מהר מאוד באווירה ידידותית ותמיד שקדן.
כשזה ייגמר, אני לא מתעכב אבל לוקח זמן לתת פגשו באלה שאני מכיר לברכת היום השני הבא יום שלישי 12 H 00.
די לומר כי הוא זה שאני חושש ביותר וסופו של דבר לא בסדר.
השימושיות הראשונה היא לא מילה לשווא במועדון הזה ואני מצאתי את האווירה שאני מסכים לחלוטין.
המאמן נותן לנו את המידע ישירות ללא שולחן, הוא קשוב לכל דבר והמטר 'tous.Je נרגש כפי שהוא מתחיל לתקן את הפגמים הרבים שלי.
די לנו בקו המים, אבל הקצב הוא נוזל.
מתחילים ומנוסים לדור בכפיפה אחת באחווה.2 לא הססו לתת יד לראשונה ולתת עצה טובה ובעל ערך.
הקצב הוא מאוד נזיל, אבל הסיר כי את התרגילים הם אחריו בעקביות נחמדה.
אני מאוד מופתע כי אני רוצה את הקצב ולא מרגיש כמו ניטל. אוף!
לבסוף אני לא נבחרתי לאתגר בשאלה אבל נורסמן נשאר חקוק לנצח כמטרה חשובה של טריאתלט אני הופך!
כבר ב2014 (אם ההגרלה היא נוחה לי) או שנים, אם זה לא צריך להיות ככה.
13 שבועות עברו מאז המגע הראשון והרצון לבנות טריאתלט האימונים שלי.
הממצאים הראשוניים?
הבנתי מיום ליום את כל מה שאימון זה מספק אותי כיתרונות פיסיים ונפשיים, אלא אם יש לי לפספס כמה מפגשים ושם, גילה שזה ממש קשה לא לקבל עצות ממאמנים וחברים באופן סדיר כמו אני מאחל.
ממוסגר אפילו מפגשים הרביעיים ושבו אינם חסינים לחלק מההיעדרויות שלי.
עדיין קשה לביצוע בחזית, אבל חיים כמה שקלוד אמר כך, כאשר אתה רוצה את זה ...
אני בהיגיון שלו, גם אם עכשיו את סדרי העדיפויות משותפות, אבל אני לא מאבד את המטרות שלי האתלטים של השנה: הטבילה שלי במרחקים ארוכים בפורמט 1/2 איש ברזל.
אני כבר צפיתי את ההקרבה עשתה כמעט קבוצה בשבוע אימונים לחודש בהתחשב באבולוציה של החיים המקצועיים שלי, אבל זה לא אומר שאני מוכן להקריב את כל מה שאני נוסע ומתרחק מהאצטדיון או הברכה נאנטר.
למעשה אני רואה אותם כמה שבועות הראשונים לאחר אימונים אלה באופן טבעי מצאו את דרך לתוך חיי היומיום שלי והצליחו להביא לי את הספורט הדינמי שפספסתי.
אני מודע להתקדמות שעשתה ואלה שכבר עשו, אבל עדיין יש לי חדר רציני לשיפור הוא במסלול ובברכה.
לזחול, הכל עדיין השתהות קצב שעבור שתי תנועות זרוע, אלא גם את התיאום של שתיים.
אני אחול במהלך הפגישות הבאות לשכפל עצות והמלצות של דניאל, אחד ממאמני השחייה שלנו.
כאן הן המטרות האמיתיות ומניע בשילוב עם ההדרכה הניתנת על ידי המאמן!
התוצאה?
מאוד, מהר מאוד עם מחשבות והרגשות שהתעוררו על ידי כוננים לבוא!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire