vendredi 21 décembre 2012

תסמונת לזרוס?



אני רוצה לשתף אתכם באיור זה על טקסט לא ידוע של עומק רב כי יש לו לצייר את האמת שלה קרוב יותר למחלה והניזק הסביבתי שלה.
אנחנו כאן בלב תופעה נתפסה קטן או לא בעיקר על ידי קרובי משפחה של חולי סרטן, כי כאן זה טוב שהוא.
לזרוס תסמונת, כפי שהשם מרמז אין להתייחס ללוויה זו של חזרה ישו מן המתים.
טקסט מDhomont תרזת'' ריפוי: הסוף למאבק? '' לזרוס תסמונת וקשיים אחרים בPatrickBen Soussan, סרטן: גישה פסיכודינמית במבוגרים.Eres'' גוף'' יתר על כן, 2004 P 187-195.
ריפוי: הסוף למאבק?
לזרוס תסמונת וקשיים אחרים
לזרוס תסמונת
מילת הריפוי להשתמש בזהירות על הסרטן.הוא מעדיף את ההפוגה, למרות הפוגה זה יכול להימשך 20שנים.עם זאת חלק, והם רבים יותר, לרפא.השלימו שיקום לדיכאון חמור, הם עשויים לחיות"כמו בעבר", טוב יותר מבעבר, אבל לפעמים יותר גרוע.
זה אחרון שאני רוצה לדבר.
הוא נצל ממוות בטוח, הם כבר לא יכולים להרגיש די בחיים.שרעה קרוב מדי לגבול שבין החיים ומוות,הם כבר לא מכירים מולדים.וחייהם גררו את כאב בממד יוצא דופן שלא לחשוד שאנו.אבל במקום הזה, שהם מציבים שאלות קריטיותשבו כל אדם יכול לזהות, כפי שאנו מזכירים אותם,שכח נטרף בין הלידה ומוות לא ידוע.
נושאים ליבה אלו, מחבר לזרוס או השינה הגדולה,אלן Absire (1985) מציב המקורי למדי.הוא מדמיין את חייו של לזרוס, לאחר שקם לתחייה על ידי ישו.אבל זה מת לזרוס.
ישו קם לתחייה במדינה בה הוא לאחר ארבעה ימים בביתממלכת צללים. אלן Absire אחרינו צעד אחורה לחייםלזרוס, קשייו, המרד שלו, טעויותיו.ישו בצע נסים רבים כאשר מרי, אחותו של לזרוס, בואתשאל אותו כדי לרפא את אחיו.אבל ישו אמר, "המחלה הזאת היא לא קטלנית, זה לתפארתו של אלוהים. '
מספר ימים לאחר מכן, מותו של לזרוס ישו הכריז.הוא נזף על שלא נצל. ישו, לעומת זאת, תפתח את הקברארבעה ימים לאחר מותו.
נס נוסף קרה. לזרוס מדגים את הכח האלוהי.משקף את התהילה של אלוהים עליו. רבים הם סקרנים, נאמנים שלבוא לבקר את הנס.אבל לזרום מרגיש מוות, הוא נושא את עקבות תנועתו אל העולם האחר. הוא רזה, חלש מאוד, חושיו מותקפים על ידי החיים הארציים: ראייה, שמיעה, נשימה, הליכה, כל מה שנותן לו כאב בלתי נסבל.אבל הוא עדיין רוצה את זה? הוא עדיין צמא?
לא, עדיין לא, לזרוס מתאושש.
אבל בהדרגה לזר ימצא שהמצב הזה, הוא חשב עליו,יהיה המדינה החדשה שלו.מסמן את דעיכת המוות יותר.זה כל מה שעשה להתאבל חי חיים טובים שלו: העבודה שלוניגר, כוחו הפיזי, הרצון לעבוד, אשתו, והאהבהתשוקתו אליה.
נעלם בהדרגה הנאמנת וסקרן, מבוהל מהתהילה הקטנהנובע מלזרוס, נחרד למראה המוות המרחף סביבו.הפמליה שלו, השמחה למצוא הרגע של תחייתו,מתחיל לכעוס על לזרוס האחר, השונה בכל דברזה שאהב, זה שפעם אחת הם צעקו.
לזרוס, מרגיש את הפחד ותיעוב שהוא מעורר גם את אשתו, בללכת על הכביש בחיפוש של ישו, אמונה שהוא לבדו יכוללענות על השאלות שלו: "למה עלה?למה אני חי? מה המשמעות של חיי? '
פרופ 'ג' הולנד, הסרטן, הציע את המונח"תסמונת לזרוס" כדי לתאר את הקשיים שהםבפני אנשים במצב של פוגה מהסרטן, בעיקר הקושיחידוש יחסים עם פמליה שהחלהבצער את הידיעה על המחלה.
בואו לראות איך מצבים אלה דומים, למה שם זה יהיה מוצדק.
ההשוואה הראשונה שניתן לקבוע לגבי מקומו שלרופא, קשורים לעתים קרובות עם מקומו של אלוהים. זה פחות רגיש מאז1990 ולמען הדורים הבאים, אבל אנשים מבוגריםלעתים קרובות משתמש במונח "המושיע" נס, חלקדרך ישירה יותר לדבר על אלוהים שנמנע מותם.


אחרים מדברים על הצורך לתת אמון ברופא, גם האמונה הדרוש לטיפולים.
הרופא בחברה שלנו יש מקום נכבד.הוא אמור לדעת איך גוף האדם, והוא מעורב בסוד הזה של האלים.
היום אנחנו יותר בטוחים לדעת שהרופאהתמזל מזלנו, או אלוהים, כדי להאריך את חיינו.ואפילו לשים קץ, האמון שלנו באלוהים הוא בוטהמשום שאנו זקוקים לחוקים כדי לוודא שהרופא לא הולך להרחיב באופן בלתי סביר. למרות תקנות המגבילות את כוחו שלרופא, בן התמותה הרגילה עדיין לשים את גורלו בידיו של מקצוע הרפואה.
אונקולוג יש עוד יותר המקום הזה, בהווה,סרטן עדיין מסומן בחום על ידי הסמל של המוות והריפוינראה כמו נס. חלק מהחולים פעלו במסירותביקורם בבית החולים והעלייה לרגל ללורד.
כמו לזרוס מדגים את הכח האלוהי בסרטן הריפויעדות לכוחה של רפואה. באשר ללזרוס, למרבה הצער,כל התרופות של המחלה הן לא בדיוקכדי לרפא את החולה.
הניסוח הטוב ביותר ניתן לי על ידי MB, משווה את המצב לזה של איוב.סובל ממחלת הודג'קין האדון הזה אבד את עבודתו,בית, את החיות שלו. עכשיו הוא היה לבדו, ללא כל חומרה מצורפת.היה נדמה שהוא הולך אחרי ההפסקה של דבריםכאן למטה. אז אולי היה לו הזכות להתאוששות מלאה בשינההמשכתי לבטוח הרופא שלו הוא קרא "איש המדעוקסם. " הסרטן שלה נרפא. השמחה של סליחה שהיה קצרלא מחק את ההידרדרות הגופנית הכללית התרחשה במהלך המחלה:שיתוק חשוב, כאב כואב ושיבוש המוחלט שלהחיים חברתיים. מר ב התחיל לראות את עצמם כעניים כעבודה!

חיפוש המשמעות של ריפוי

החיפוש אחר המשמעות של מחלה הוא לעתים קרובות יחס נתקלהאדם המושפע או בפמליה שלו.אנחנו יכולים למצוא אותו בחיפוש אחר משמעות בחברה באמצעות מדע הפילוסופית, דתי, הפסיכואנליטית.במקרים של מגיפות, החיפוש אחר המשמעות יכול דלק קונפליקט בין המעמדות חברתיות.נראה כי כאשר מתרחש ריפוי, אותו החיפוש אחר משמעותמופיע.
כאשר הסרטן מתרחש, היא תיכנס לתוקף בהדרגה בהיסטוריהאדם, כחלק ממחלות שהיו הגיוניות בהיסטוריה שלהאנושות. סוף החפת כנראה הגביר את האמונה האדירהבמדע ובעולם המודרני שבו אנו יכולים להתעלם ממוות.
גם חזרתו תיכנס לתוקף בקריסה של הדימוי האידיאלי שלהעולם המודרני.
יש אנשים שצריכים לחקור את המשמעות של הריפוי שלהםומועד הריפוי הביולוגי מתאים לשום דבר בלוח השנהההיסטוריה האישית שלהם.
כסרטן הודיע ​​שלא ייקח רק מכיוון המודעות למה שאולי הגיוני לאדם, ריפוי יהיה הגיוני אחרי תהליך של התבגרות והתפתחות של הרעיון של ריפוי .
אולי זה קשה יותר למצוא דרך לרפא אם את חיפוש המשמעות של מחלה לא היה מסוגל למצוא ביטוי?
בהתחשב בהיבט המיתי של הסרטן והרגשות האשמיםמרגיש חולה מאוד (אשמה בכך שיצר הסרטן שלו),ניתן להניח כי "תרפא אותי" לרפואה עולההרבה מעבר ליישום הפשוט של ריפוי גופני.
לאחר ההחלמה גופנית לחשוף סוגיות סדר אחר,פנה לרופא אמור לדעת הכול.
לזרוס מתלונן שאלוהים החזיר לחיים, כי זה לא בחיים האלהלאן שיחפץ. מר ב מתלונן הסרטן שלו, הוא מעולם לא ראה! הוא אמרעכשיו, כשהוא הלך, כי הסרטן נרפא. אלה הם רק מיליםשאינם תואם שום דבר. זה סיפור שלא משייך לו. הוא עשההחליט על זה בכלל. החזון שלו לסרטן שלה היו התהפוכותחיים, זה היה הטיפול בכאב.
כל דבר בעולם הזה, אלא גם העבר סמל כאבלחיות.הסרטן גם מתבייש לעשות תוכניות, הדרה, החוסר שלה בפרויקטים של אחרים.
"למה אני חי? כי בימינו, בו הוא מתייחס הודג'קיןבגלל הכימותרפיה היא. אם הייתי נולדתי מוקדם יותר, אני לא אשאל את אלהשאלות, היינו מתות. האבא שלי מת ממחלה זו. היה לובשעה שאנחנו אפילו לא הייתה אכפת.
כל זה לא הגיוני.החיים שלי הם מקריים! "הזמן מה לאחר המחלה בפעם אחרת. נאבקנגד הסרטן שלו, מר ב ' איכשהו הגיע ליעלה על הגילהאב נפטר. הוא חשב שמשם הוא לא יכול למות. הוא יכולנולד מחדש.
אבל עם פחות פחד ממוות, חיים חדשים נראו מאוד תפליםובהדרגה את השמחה של להיות בחיים מתה.
"אני מניח שהוא אמר, מנסה יודע מה אני מדבר. אניאני תוהה מה אני יכול לעבור על מה שראיתי באופנהשגבולות שלך, אבל יש מה לעשות. לא יותר מקישור עםהשני, אם הוא זה ניסיון, אני אומר, שאתה שומע.
כל מה שאני אומר חברים, אני לא יכול לומר. אני חייב לגרום להם להאמין שאני שייך לאותו העולם שהם לא יברחו. 'העולם אחרי, גם אם הם התחככו זה לא יעש לפחותתעלומה. אבל יש עוד פחד.הסבל הפיזי ומוסרי היה כזה שהפחד ממוות כבר נדחק הרחק מאחור.מוות הוא השלב האחרון, הוא גן עדן של שלווה.חלק המפחיד הוא הדרך להשיג אותה.הפחד מהמוות עזר להילחם נגד חוסר הנוחות של טיפול,כאב.להתגבר על הפחד הזה עכשיו, מה יהיה המנוע אם הם צריכיםלהילחם שוב?
גברת ט עם הסרטן של הקיבה נמצא בהפוגה מלאהשנים.מצב של עייפות, כאבים ומרובים לא יכל לאפשר לו לחזור לעבודה. עבודות בית וגידול ילדים הם מזעריות.
שלושת מבני משפחתו מתו מאותה המחלה.גברת ט מרגיש במרחק שווה מהשלושה האנשים האלה ובני משפחותיהם להציג,בעל וילדים, לא ידעו לאן לעבור.היא מרגישה במעמדה כבדידות קיצונית, לא עם מתים או את החיים. רק בעולם מקביל.

מוקדם אבל

פרויקטים ברחו, לא מסוגלים לדמיין מחר תציין את הקושיהשקעה בפני אנשים הגלידו.זה חוסר ההשקעה אינו קשור לדינמיקהצער מופעל על ידי מחלה זו בפרט. אלהתהליך אבל יופיע למטופל בכל קשורים לעולם החיצוןולסביבה, ביחס למטופל.
פרויד מתאר את התהליך האבל כעבודה (פרויד, 1915).זה מציין את המיקום הנוכחי של הנושא. עייפות שמאפיינת את האדם באבל היא סימן לגיוס כל כחותיה לאבל הזה."יגון הוא תגובה לאובדן של האדם האהוב או הפשטה לשים במקום (בית, אידיאולוגיה). '
המציאות היא שמושא אהבתה אינו וזה הופך לחלוטיןהצורך להסיר את כל השקעות יבידינליים שיכולים להיקשר לזהאובייקט. ההימנעות מההשקעות לא ברצון, אבל לאניתן לעשות זאת במהירות, זה יוצר תחושה של מרד.
תוצאה זו מרד של הקונפליקט בין הציווי של משייכת השקעות ומחויבות לקשרים אלה.מטרת האבלות היא המציאות שמשתלטת, שההשקעות מוסרות.כך האדם ימצא בחינם וזמין להשקיע באובייקט אחר.
עד לשחרור כזה, אבוד ממשיך להתקיים כבחיי הנפש של שכול.זה פשרה שמתרחשת: להיות כל כך נשגב לאיבודכדי להיות מנותק.
הודעה על מחלה קשה, הטיפול לא ללא סיכון,הפרוגנוזה להישרדות, בזמן שהוא מתמודד עם אפשרות של מוות,קיום אמיתי למותו.גנרטור זה יכול לגרום לחולי חרדה בשתי תגובות מנוגדות:
- יושם דגש רב על המניעה של מוות;- האור התמקד בסבירות למוות.
במקרה האחרון, התהליך האבל מתחיל כלפי העולם החיצון.
הימנעות מהשקעות ביצירה זו של העולם דורשת זמןמאמץ וזה לא יהיה קל לאדם מחדש רפא את כל הדרךבכיוון הפוך.זה אפילו יותר קשה מאשר האיום של הישנות הוא גבוה.כמו כן לפמליה, יושם דגש רב על ההסתברותשל מוות. במקרה זה, הכרזה על המחלה מגיעה כדי להחליף את המודעהשל מוות. העבודה של צלילי אבלות עם עוד יותרמרד, אשמה, הוא צופה את מותו בפועל.
גברת א ' בעלה אובחן הכחולה לוקמיה.
נשוא 10 שנים, בני הזוג חיו בחוסר הרמוניה ולאכלס.בעלה של החולה סייע גברת א ' לדמיין קץ ליחסיהם.
לאחר תקופה של סערה ברעיון של להיות לבד, גברת א 'התחיל למצוא את החלומות ופרויקטי נוער שלהם.נאמרתי להם כי במחלה זו, מחזות המוסר עד 50%. בעלה לא הייתה מוסרית.



דיכאון במשך שנים רבות, הוא לא נקרא עלה.מותו של הבעל הפך מסוים. האבל החל עם ההכרזהשל המחלה.משך האשפוז נשאר לאישה בפעםלארגן מחדש את החיים שלה כאילו היא הייתה לבדה, אך בעלה, במצב של פוגהמלא, חזר הביתה יום אחד.היא כבר הייתה שרועה אחרי עבודה, עכשיו זה היה כל היום. בשבילה, זה היה רוח רפאים.זה היה מביש, עד ששום רופא לא הצליח להגיד לו בדיוק כמה זמן הוא יכול לחיות.
היא התנגד ואמר: למה להם לא מודעת לכך שזה היה ריפוי, מתי חיים בבית?
היא רצתה לנקוט צעדים, עבודה, גירושין, ילדים מחוץ לבית,אבל אפשר היה להשאיר מישהו חולה? היא הססה לפעמיםתוהה אם כל הפעולות הללו אינן חסרות תועלת, אם לא נכנס לפאניקהלא לחינם: כולם אולי ילך במטרה ...
ר ' היא מאוד מדוכא, חיים אין שום טעם לזה. היא האמינה כימה שקורה הוא נורמלי: היא אבדה את הבת שלה.
במשך עשר שנים, היא ראתה את מסע ייסורים אמיתי. זה לא יכול, ולא רוצה לשכוח את הכאב שלו. כל דבר בנאומו מצביע על כך שהבת שלו מתה לפני עשר שנים.זה ייקח בקשה להבהרה על החלק שלי כדי ללמוד שמות התאריכיםרק ארבע שנים. לאם זה, ההכרזה על המחלה הייתה דומההודעה על מותה.
מערכות יחסים שהיו להם בשש השנים האחרונות עם הבת שלה, היא לא יכולה לומר הרבה: הם היו קשים.מהותה של מערכת היחסים שהיא יכולה לדבר קשה להסתירוסבל של אבודים. למדתי במהלך הפגישות שילדהנשוי והמשיך לעבוד בתקופה זו.

טראומה

רבים מחולים אלו ממשיכים לייעץ לכאבאו ישות.דיכאון או כאב כרוני, כגון decompensationהם יכולים להיות מובנים כמצב של דחק הפוסט טראומטי?
תיאור של דיסוציאציה טראומטית לא יכול לעזור לנולהזכיר חולים: "ברגע של טראומת השפעה, דיסוציאציהמאפשר הקורבן להימלט הטרור שנובע מעימותלמוות.ניתוק פוסט טראומטי הוא קליניבחרדה מעכבת, עובדות אמנזיה, הכחשה, אלא גם על ידי סימפטומיםדפרסונליזציה (תחושה של נישול של יושרהתחושות פיסיות או נפשיות) או derealization (של ממשות ומוזרותהעולם, מבלי לשנות את התפיסה).
דפרסונליזציה נותנת רושם של ניתוק, שהופך השחקן עשה סוג של אוטומט או צופה "(לופז וSabouraud-סגין, 1998).
התיאור של מצב דחק הפוסט טראומטי גם מזכיר לנותלונות של חלק מהחולים וקורבנותיהם להתמודד עם מיצובטיפול באלימות ובכאב ... "הקורבן חוו מחדש את הטראומהזכרונות חוזרים וחודרניים, סיוטים הקשורים לתוקפנות,יקיצות ליליות אכזריות.היא מרגישה שהתקפה יצליח לחזור במיוחד לאחר גירוי חיצוני או רעיוני. זה ימנע מצבים שמזכירים לו את ההתקפה.
כל הפרעות אלו מחמירות לאחר חשיפה למצבים שמזכירים את הנסיבות או מסמל את הטראומה הראשונית.
תסמינים קליניים אחרים מופחתים את אנשי קשר חיצוני ומשפיע על כוננות קבועה גבוהה, הפרעות שינה והפרעות קוגניטיביות משפיעות על זיכרון וריכוז, אבל כעס לגיטימי מוטעה נגד עצמו או נגד משפחתו [...] "(לופז וSabouraud-סגין, 1998).
מר ס אמר: "אני בא לראות אותך, כי אמר לי שום דבר ביכואב לי. "הוא מראה לי את חזו:" לך, שבו הייתי פעלתי, אני מקווה שאני'מ' נרפא, אבל אני לא יכול להאמין לזה.יש לי כאבים כל הזמן, זה שאני לא יכול לעשות שום דבר, אני חושב כל הזמןשהיה לי, שאני גר.אני לא יודע איך הצלחתי לצאת מזה, היה איום ונורא.
מה היה נורא?
טיפולים. הכימותרפיה שעברה, שתיתי.אני לא היה תומך בי שוב שכאב גורם.אני מעדיף לשתות משהו. הזהר אותי שזה לא היה טעים.מלבד הטעם, אני נשארתי בפה. "מר ש ' פורץ בבכי.הוא בוכה בכי, ואמר שהוא לא יודע שזה קייםמקומות כאלה, מחלות אוהבות את זה. בלילה הוא מתעורר בבהלה,יש לו סיוטים, הוא עדיין בבית החולים. לפעמים זה כבר לא יכול להירדםוהוא חושב שהוא חי.
מספר החולים גם נוגעים לנו התנהגות הימנעות.מעקפים חשובים להימנע לוח סמוך לבית החולים, הבחילותחוזר רק על ידי רואה את בית החולים.הימנעות מטלביזיה, כי בהרבה סצנות סרטים תתקיימנה בבית החולים.קריאת מאמר פשוט על עדותו של מטופל לשעבר יכולה לערער את מצב רוח ולהחיות מצבים של מצוקה או כעס בכבדות של טיפול.רבים מראים סוג של מחשוף.
יחס Socialeadaptée עם חוסר יכולת להתמודד עם כל דבר שיש לו קשר עם מחלתה, ובמקביל, גישה פנימית אובססיבי על ידי זכרונותטיפול, פחד מהישנות.
הגב 'ס' בהפוגה במשך עשרים שנה, מחכות בהקשר של התקפי חרדת פחד, "אתה יודע, היא אמרה, מחלות אלו, אנחנו יכולים לומראתה רוצה, זה לא ירפא! '

מסקנה

סיפורו של לזרוס במקביל להיסטוריה של סרטן כלשהינרפא מעלה מספר שאלות. הייחוד של זהטמון בעימות הארוך עם מוות במחלה ובכךאכן, הקושי לשמוח בידיעה על החלמה.אם ריפוי עלול לאכזב את המטופל הוא שזה בעיקר היעלמותמחלה של ביולוגי.
ככל שהמחלה מוגדרת על ידי רפואה.היא מצפה שהמטופל עשוי להיות שונה.
האינטרס של הרופא הוא הנושא של מדע, סרטן, מכובדכדי ללבוש אותו, שזה לא מדאיג את אמנותו.
הוא מבוסס על הנחה של דמיון והמשכיות של תפעול של אנומליה הוא הבחין גוף והפעולה הטיפולית יכולה להתבצע.אבל הוא הציג את הנושא במלואו לרופא.
אם הרופא יכול לספק ריפוי ביולוגי בפרקטיקה שלו, החולה, יישאר מרוצה עד ריפוי שלא ישפיע על כל את מצבו.
זה נשאר נכון שהפעולה הטיפולית יכולה להציל חיים בסיכון להיתקלותחוסר שביעות רצון מטופל זה נרפא.
אם לזרוס מבין את הכח של אלוהים, חולה בהפוגההיה זה לא היה עד לכוחו של גוף שעולה?
אין תרופה לעצמו אך עם היכולות הגבוהות של רפואהבמהלך suitson עצמאי שלו.
ההחזרה לחיים של לזרוס אינה מלווה בכל משימה ארצית.לזרוס לא קם לתחייה לעצמו או לאושר שלו עליי אדמות,היא משתתפת במילוי המשאלה שמתעלה ונותרה לבדו לאחר מכןכדי למצוא משמעות לחייו.
זה אולי אחד מהלקחים שאנחנו צריכים לסגת מהאזנה לאלהחולים לרפא ללא שמחה. בתקופה הזאת של הבדידות יכולה להיות ששלריפוי שני, שיקום זמן נפשי של המטופלפוגה.
שחזור זה יכול להיחשב כצעד הכרחי לאחר ריפוי ביולוגי. המחלה מתרחשת בהקשר שמשבש נפשי.ריפוי לא יכול למחוק בעצמו את כל התיקונים שחלו.
האם אנחנו יכולים להיות שהקושי הוא המחויבות שלנו מלאאם אנחנו נותנים למטופל בריא למרות שנחלש במדבר הסלעיריקבון נפשי?
אם כוח אלוהי נתן חיים ללזרוס, הוא לא ינוח בשבילים המודרכים האדם שיביאו אותו חזרה אל ביניהם?

טקסט חשוב זה מצא באינטרנט אפשר לי סוף סוף לשים את שם למה שחשדתי במשך שנים: רחוק לחלוטין הסרטן ממשיך להשפיע על החיים או מתנים עם יותר כוח.
כאשר הרופא הוא מסוגל לרפא אותך, הוא לא שכח להזהיר אותך כי אתה לנצח אדם בסיכון, לפחות לסרטן ומה שנגע בך פעם אחת יכול לחזור לכל מקום וב בכל עת.
למרות חלוף השנים גורמות לי להאמין שהאיום נוטה להתרחק, הוא לא הלך היום בלי המחשבה.
זה לא בהכרח שלילי ויכול לחתוך quoidien סדרי העדיפויות.
זה חלק ממני לנצח וגם אם הצלקת שחוצה את הבטן שלי היא הראיות הגלויות בלבד, שאשאר זימון רגיש לנושא.
אשמה היא גם חלק מהתסמונת שלי: למה אני עדיין כאן וחלקם לא כל כך בר מזל ...?
השאלה נותרה ללא מענה לנצח, אבל אני טוען שזכותי לשאול אותו,זה חלק מהאנושיות שלי והיכולת שלי לשמור על כל התכונות שלי גמישות פקולטות שלמות שאפשרו לי להתמודד ילדות קשה מבחינה רגשית והאובדן של אם עזבו מוקדם מדי.
כאילו החיים היו רוצים להכין את עצמי לגרוע מכל וכי ההודעה שנשלחה במקרה זה תאפשר לי לקחת את חיים אחרים כיוון שמבו אני היה.
אני עובד על השינוי מכי אני חושב שאתה מבין את המסר הזה, אבל זה לא כל כך פשוט ואנחנו חייבים לקבל את זה כדי לשפשף סרטן שכמעט להשמיד אותנו ושלנו אוהבים אותנו (אל תשכח ניזק באירוע זה כדי לסגור מהאירוע הזה, אני אחזור בזמן מאמר עתידי) ולשלב תאונה זו כשלב בחיים.
אני לא אשכח את התור נלקח על ידי החיים שלי ועל הספורט שהפך לשלי.
היום אני הגעתי לנקודה מפנה בחיי, כי ראיתי תקופה של שיווי משקל עשוי מתשוקות מקצועיות ואישית לפגוש וגורמים לי להרגיש חזק יותר.
אני מרגישה סוף הסוף מצאתי את השימושיות של התאונה הזאת של חי השראה לכל מי שיום זה או אחר יעמוד בפני הלה מצב זה, יהיה צורתן אשר וגם לימין לשלבים חלופיים טוב ופחות טוב.
דבר אחד בטוח: אני אמשיך להילחם על הקרקע של החיים שלי והכנסתי את כל כחיי לשירותו

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire