dimanche 4 novembre 2012


Beauvais tõendina!

Rohkem kui kolm kuud pakkuda aruanne on natuke pikk annan teile, kuid vähemalt on see hea külg, mis võimaldab mul aega valmistuda!

Beauvais, tema katsumus lühikesteks, on alati eriline koht minu sport programmi oluliseks, et teatud sündmused alati imeline madeleines kohta Proust!

Esimene osalemine 2011 väljaanne rassi lühikesteks Triatlon see jättis mulle head mälestused, isegi kui mul oleks ettevõte mootorratta luud peaaegu kõik bike!



2012 väljaanne ma otsustasin oodata sisenemise ja teha üks mu eesmärke.

Väike koolitus enne võistlust, kuid tugevdamine ujumine ja eriti väga olulist paranemist indekseerimise, põhimõtteliselt ma loodan, et katta suur osa 1500 meetrit roomata!

Selle reisi Beauvais Ma olen elevil, kui mina oma naise ja tütrega, minu kõige usin toetajaid.




Ja nagu foto näitab eespool, vihma ka sellele sündmusele kutsutud ja ta ei jäta meid hetkeks.

Jätame maja keskel hommikul ja paar tilka vihma ja varsti saavutatakse ettenähtud kiirus.




Võin tunnistada nüüd, kuid mitu korda teel Beauvais, mul on kiusatus pöörduda tagasi oma kaks esimest fännid ja minu jaoks liiga.

Aga see on nagu andes täielik konkurents, võimatu!

Et ma ei ole veel kohal ja ma teen kõik selleks, et seda ei juhtu.

Vihm kahekordistanud vägivalda, ja ma isegi raske näha tee.

Muidugi ma arvan, võiduajamiste tingimused, vaid ka kõike, mis ümbritseb konkurentsi, kuid lõpuks ma ikkagi jätkata ja me oleme peaaegu kohal.

Ma valmistun äri.







Sel aastal tegime kindlasti liiga vara kohale jõuda, see päästab meid annuse asjatut stressi.

Me teame, et vahemaa auto ja jalgratta park nõuab 20-minutilise jalutuskäigu nii me varsti.

Ma saan rinnatüki saabunud ja kohe tilk minu bike kiiluvees hoolitsemine korraldada ja organiseerida oma äri kogu ülejäänud pidulikud.

Ma võin ka tunnistama seda, kuid ma ei ole kunagi sõidetakse vihma.

Ma kuulen sind: see ei ole välja talvel ... ja jah ma olin väga kerge bike nagu koolitus ja siis ma arvan, et ma maksan raha!





Hea ujumine osa peaks olema võimalikult lihtne, sest see avaldub vihma ja see on nii ei ole keeruline üldse ja esimest korda ma roomama koht 1450 m ja 50 m rinnuli.




Leping lõpetatud selle esimese osa kõik koostisosad ujuda versioon triatlon sprint algusest võitlema kogu aeg, algab, rusikad, erinevate löökide ja vaheldusrikas vigu teel ....... ma kiiresti sain tagasi õigele teele, vabatahtlike, kes on oma kanuu.





Mul on hea meel näha, et lõpuks ujuda, kuid ei soovi projitseerite rattarajal ootab mind vaikselt.

Saan lõpuks välja ja hakkab tagasi mu ülikond.

Ma saan oma ratta ja hoolitseb minu eest ka siis, kui see ei pühi kasutu. Ma ligunenud ja jääb avatuks kuni aasta lõpuni!

Millegipärast ma pöörduma või vähemalt üritan ja minna tagasi jalgrattasõitu sõdalane sõita 40 km kolme silmuseid.

Minu eelis? On teada, mida teed ma juba harjutanud eelmisel aastal.

Ja ma tean täpselt, mida oodata ja ma olen valmis vähemalt psühholoogiliselt.

Kolm identset silmuseid kampaania on kõike muud kui lihtne, sest nad on vahelduvad ribi Dante nõuavad ratturid kokku alandlikkust.





Selle käigus ma pöialt ei kannata mehhaanilisi probleeme ning pühendavad ennast kurssi ja hoida ühtlases tempos.

Ma esineb jooksul need kolm ringi üsna suur hulk jooksjaid (50) kõnnite oma rattad nende kõrval.

Ma reisin 40 km vihmas, ja ma ei lähe nii halb.

Atmosfäär on alati soe ja kahe küla külastanud, mõned inimesed ei karda jääda kogu võistluse julgustada neid sportlasi natuke eriline.

Loogiline ju oleme Beauvais,'' kapitali'' triatlon.

Nagu ikka, minu rehvirõhk on ebapiisav ja teeb mind kartma kerkib ... kuni ma saan bike park ja panin enda oma.

Ma võtan aega ja eriti seda, mida toita mind ja juua.

Kliima ei näita paranemise ja isegi halvenenud.

Liivane tee finaalturniir, 10 kilomeetri sõidus jalutuskäigu kindlasti tähistada minu jooksvad kingad, mis kestab mitu päeva kuivada.

Ma olen väga õnnelik, et toetada minu naine ja tütar ootab mind vaikselt rajal kuni pied.Elles ka leotada ja palju külmem kui mind sest me jõudsime.

Nad on hämmastav nagu tavaliselt ja ilma selleta ma poleks midagi.

Iga päev nad annavad mulle jõudu liigutada mägesid.

Kaks ahelat jooksvateks ei ole kõige lihtsam aga ma hambaid krigistama ja haare lõpetada see test, mida ma meeldib, ja hoolimata ilmast.

Õhkkond soodustab beauvaisienne triatloni ja ma kahtlemata järgmisel aastal.

See sündmus oli ka võimalus kohtuda parim (id) Prantsuse triatleetide.

Tol ajal ma kirjutan seda (7. oktoober 2012, 21 H 10) Beauvais Triatlon on kohustatud Poissy Saint Raphael ja meestele.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire