dimanche 4 novembre 2012


Beauvais todisteeksi!

Yli kolme kuukautta toimittamaan raportin on vähän pitkä myönnän, mutta ainakin se on ansiona antaa minulle aikaa valmistautua!

Beauvais, hänen koettelemus lyhyen matkan, aina erityinen paikka minun urheilua ohjelmassa keskeisenä, että tietyt tapahtumat ovat aina ihania madeleine of Proust!

Ensimmäinen osallistuminen 2011 painos rodun lyhyen matkan Triathlon tämä jätti minulle hyviä muistoja, vaikka minulla oli yhtiön moottoripyörän luuta lähes kaikki pyörän!



Vuoden 2012 painos päätin ennakoida maahantuloa ja tehdä yksi tavoitteistani.

Vähän koulutusta ennen kisaa, mutta vahvistaa uinti ja varsinkin erittäin merkittävä parannus indeksoinnin, periaatteessa toivon kattaa suuren osan 1500 metrin ryömiä!

Tämän matkan Beauvais olen innoissani, koska olen vaimoni ja tyttäreni, minun kaikkein uuttera kannattajia.




Ja kuten kuva yllä osoittaa, sade on myös kutsuttu tähän tapahtumaan, ja se ei jätä meitä hetkeksi.

Lähdemme talon keskellä aamulla ja muutama pisara sateen pääsemässä vauhtiin.




Voin myöntää nyt, mutta useita kertoja tiellä Beauvais, olen taipuvainen kääntymään takaisin minun kaksi ensimmäistä fanit ja minullekin.

Mutta se on kuin antaisi koko kilpailun mahdotonta!

Että en ole vielä saapunut, ja teen kaikkeni, jotta tämä ei tapahdu.

Rain tehostetusti väkivalta, ja olen jopa vaikea nähdä tietä.

Tietenkin uskon kilpailutilanteita vaan kaikkea sitä ympäröivän kilpailu, mutta loppujen lopuksi olen kuitenkin jatkaa ja olemme melkein perillä.

Valmistan liiketoimintaa.







Tänä vuonna teimme varmasti saapua aikaisin, se pelastaa meidät annos tarpeetonta stressiä.

Tiedämme, että etäisyys auton ja polkupyörän puiston vaatii 20 minuutin kävelymatkan päässä, joten me pian.

Saan ruokalappu saapui ja heti pudottaa my bike vanavedessä huolehtien järjestää ja organisoida oman yrityksen muulle juhlat.

Voisin yhtä hyvin tunnustettava se, mutta en ole koskaan ajanut sateessa.

Kuulen: se ei ole pois talven ... ja kyllä ​​olin hyvin valo pyörä koulutus ja sitten taidan maksaa käteisellä!





Hyvä uinti osan tulee olla niin yksinkertainen kuin se paljastuu sateessa ja näin on ei ole monimutkaista lainkaan ja ensimmäinen kerta ryömiä paikan 1450 metrin ja 50 metrin rintauinti.




Sopimus päätökseen ensimmäisen osan kaikki ainekset uimaan Version triathlon sprintti alku, taistella koko ajan, potkuja, nyrkit, erilaiset häiriöt ja monipuolinen virheitä matkan varrella ....... I sai nopeasti takaisin raiteilleen vapaaehtoinen, joka on hänen kanootti.





Olen iloinen loppuun uida, mutta eivät halua projisoida päälle pyörä Kurssin odottaa minua hiljaa.

Olen vihdoin ulos ja alkaa vetämään pukuni.

Saan minun pyörä ja minusta huolta, vaikka se ei pyyhi hyödytön. Olen liottaa ja pysyy loppuun asti!

Jotenkin kääntyä tai ainakin yritän ja mennä takaisin pyöräilyn näissä Warrior ratsastaa 40 km kolmessa silmukoita.

Oma etu? On tietää mitä polkua olen jo harjoitellut edellisvuonna.

Ja tiedän tarkalleen mitä odottaa, ja olen valmis ainakin henkisesti.

Kolme samanlaista silmukoita kampanjassa ovat kaikkea muuta kuin helppoa, koska ne ovat vaihtoehtoisia kylkiluu Dante vaatii ratsastajien kanssa yhteensä nöyrästi.





Kurssilla minä rajat sormet eivät kärsiä mekaaniset ongelmat ja kiinnittää itseni kurssin ja pitää tasaista vauhtia.

Olen kohdata aikana nämä kolme kierrosta melkoinen määrä juoksijoita (viisikymmentä) kävelevät niiden polkupyörää heidän viereensä.

Matkustan 40 km vesisateessa enkä mene niin huono.

Tunnelma on aina lämmin ja kylien vieraili, jotkut ihmiset eivät epäröi jäädä pois koko rodun kannustaa näitä urheilijoita hieman erikoinen.

Looginen jälkeen kaikki olemme Beauvais,'' pääkaupunki'' triathlon.

Kuten tavallista, olen rengaspaine on riittämätön ja tekee minut pelkäämään pahinta ... kunnes saan Bike Park ja laitoin omani.

Otan aikaa ja varsinkin mitä ruokkia minua ja juoda.

Ilmasto ei osoita parantumisen merkkejä ja on jopa huonontunut.

Hiekkaranta polku loppukilpailuun, 10 kilometrin kisan kävelymatkan varmasti merkitsee minun lenkkitossut että kestää useita päiviä kuivua.

Olen hyvin onnekas tuettava vaimoni ja tyttäreni odottaa minua hiljaa rata on pied.Elles myös liottaa ja paljon kylmempää kuin minua, koska saavuimme.

Ne ovat uskomattomia normaalisti ja ilman sitä en olisi mitään.

Joka päivä he antavat minulle voimaa siirtää vuoria.

Kaksi silmukoita käynnissä ei ole helpoin, mutta minä pure hampaat ja ote täydentää tätä testiä, Pidän erityisesti, ja vaikka sää.

Tunnelma on omiaan beauvaisienne triathlon ja minä epäilemättä ensi vuonna.

Tämä tapahtuma oli myös mahdollisuus tavata parhaita (t) French triathlonisteille.

Tuolloin tätä kirjoittaessani (7. lokakuuta 2012, 21 H 10) Beauvais Triathlon tarvitaan Poissy Saint Raphael ja miehiä.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire