dimanche 4 novembre 2012


Beauvais som bevis!

Mere end tre måneder til at aflevere en rapport er en smule lang jeg give dig, men i det mindste har den fordel at give mig tid til at forberede sig!

Beauvais, hans prøvelser kort afstand, vil altid være en særlig plads i mit sports program er vigtigt, at visse Begivenhederne vil altid vidunderlige Madeleines af Proust!

Første deltagelse i 2011-udgaven af ​​løbet Short Distance Triathlon dette efterlod mig gode minder, selvom jeg havde selskab af motorcykel kost for næsten alle cyklen!



For 2012 udgaven jeg besluttede at foregribe indrejse og gøre et af mine mål.

Lidt træning før løbet, men en styrkelse af svømning og især en meget betydelig forbedring i crawl, dybest set håber jeg at dække en god del af 1500 meter kravler!

For denne tur til Beauvais Jeg er begejstret som jeg er sammen med min kone og min datter, mine mest ihærdige tilhængere.




Og som billedet ovenfor viser, er regnen også inviteret til denne begivenhed, og det vil ikke forlade os for et øjeblik.

Vi forlader huset midt på formiddagen og nogle få dråber regn vil snart nå marchhastighed.




Jeg kan indrømme nu, men flere gange på vejen til Beauvais, fristes jeg til at vende tilbage til mine første to fans, og for mig også.

Men det er som at give i fuld konkurrence, umuligt!

At jeg ikke er kommet endnu, og jeg vil gøre alt for, at dette ikke sker.

Regnen fordoblede vold, og jeg selv har svært ved at se vejen.

Selvfølgelig Jeg tror race betingelser, men også alt, der omgiver den konkurrence, men i sidste ende jeg fortsætte alligevel, og vi er der næsten.

Jeg forbereder virksomheden.







I år har vi sørget for at ankomme tidligt, vil det spare os en dosis af unødig stress.

Vi ved, at afstanden mellem bilen og cyklen parken kræver en 20 minutters gåtur, så vi snart.

Jeg får min bib ankom og straks droppe min cykel i kølvandet tage sig at arrangere og organisere min virksomhed for resten af ​​festlighederne.

Jeg kan lige så godt indrømme det, men jeg har aldrig kørt i regnvejr.

Jeg hører dig: Det er ikke ud af vinteren ... og ja jeg var meget lys på cyklen som træning og så jeg tror jeg vil betale kontant!





God svømning del skal være så enkel som det vil udspille sig i regn og dette er tilfældet er ikke kompliceret på alle, og første gang jeg kravle sted 1450 meter og 50 meter bryst.




Kontrakt afsluttet for denne første del med alle de ingredienser til at svømme Version triathlon sprint start, kæmpe hele tiden, spark, knytnæver, forskellige stød og varieret fejl undervejs ....... Jeg hurtigt kom tilbage på sporet af volontøren, der er i hans kano.





Jeg er glad for at se enden af ​​svømmetur men foretrækker ikke at projicere på cyklen kurset venter mig stille og roligt.

Jeg endelig komme ud og begynder at trække min dragt.

Jeg kommer til min cykel og tage sig af mig selv om det ikke tørre ubrugelig. Jeg er gennemblødt og vil forblive sådan indtil udgangen!

Noget jeg vender eller i det mindste jeg forsøge og gå tilbage til cykling i disse kriger tur 40 km i tre sløjfer.

Min fordel? Er at vide, hvilken vej jeg allerede har praktiseret det foregående år.

Og jeg ved præcis hvad de kan forvente, og jeg er forberedt på mindst psykisk.

Tre identiske sløjfer i kampagnen er alt andet end let, fordi de er suppleant rib Dante kræver ryttere med total ydmyghed.





I løbet af dette kursus vil jeg krydse fingre for ikke at lide mekaniske problemer og vil vie mig til kurset og holde et jævnt tempo.

Jeg støder i disse tre runder ganske mange løbere (50) gå med deres cykler ved siden af ​​dem.

Jeg rejser de 40 kilometer i regn og jeg går ikke så slemt.

Atmosfæren er altid varmt og de to besøgte landsbyer, nogle mennesker ikke tøve med at bo ud for hele kapløbet om at fremme disse atleter lidt speciel.

Logisk vi er trods alt i Beauvais, den'' hovedstad'' triathlon.

Som sædvanlig er min dæktryk utilstrækkelig og vil gøre mig til at frygte det værste ... indtil jeg kommer til cyklen parken og jeg lagde mit.

Jeg tager min tid og især hvad man skal fodre mig og drikke.

Klima viser ingen tegn på forbedring, og har endda forværret.

Den sandede sti til den sidste runde, vil 10-kilometer kapgang absolut mærk mine løbesko, der vil tage flere dage at tørre.

Jeg er meget heldig at blive støttet af min kone og datter venter på mig stille og roligt på kurset race til pied.Elles også gennemblødt og meget koldere end mig, siden vi ankom.

De er fantastisk som sædvanlig, og uden det, ville jeg ikke være noget.

Hver dag de giver mig styrke til at flytte bjerge.

To løkker til at køre, er ikke det nemmeste, men jeg bide mine tænder og greb til at fuldføre denne test, at jeg godt kan lide, og på trods af vejret.

Atmosfæren er befordrende for beauvaisienne triathlon og jeg vil, uden tvivl, næste år.

Denne begivenhed var også en mulighed for at møde de bedste (r) Franske triatleter.

På det tidspunkt jeg skriver dette (7. oktober 2012, 21 H 10) Beauvais Triathlon er forpligtet til Poissy Saint Raphael og mænd.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire