dimanche 4 novembre 2012


Beauvais som bevis!

Mer enn tre måneder på å levere en rapport er litt lenge jeg gi deg, men minst det har den fordelen av å la meg tid til å forberede!

Beauvais, hans ildprøve kort avstand, vil alltid være en spesiell plass i mitt idrett program som viktig at visse hendelser vil alltid fantastiske Madeleines av Proust!

Første deltakelse i 2011-utgaven av løpet kort avstand Triathlon dette forlatt meg gode minner, selv om jeg hadde selskap av motorsykkelen kost for nesten alle av sykkelen!



For 2012 utgaven jeg besluttet å forutse oppføringen og gjøre en av mine mål.

Lite trening før løpet, men en styrking av svømming og spesielt en svært betydelig forbedring i gjennomgangen, i utgangspunktet håper jeg å dekke en god del av 1500 meter gjennomgå!

For denne turen til Beauvais jeg begeistret som jeg er med min kone og min datter, min mest assiduous støttespillere.




Og som bildet over viser, er regnet også invitert til denne hendelsen, og det vil ikke forlate oss for et øyeblikk.

Vi forlater huset i midten av morgenen og noen dråper regn snart vil nå marsjfart.




Jeg kan innrømme nå, men flere ganger på veien til Beauvais, er jeg fristet til å vende tilbake til mine første to vifter og for meg også.

Men det er som å gi i full konkurranse, umulig!

At jeg ikke ennå kommet, og jeg vil gjøre alt for at dette ikke skjer.

Regnet fordoblet vold, og jeg selv synes det er vanskelig å se veien.

Selvfølgelig tror jeg rase forhold, men også alt som omgir konkurransen, men til syvende og sist jeg fortsette likevel, og vi er nesten der.

Jeg forbereder virksomheten.







Dette året vi sørget for å komme tidlig, vil det spare oss en dose av unødvendig stress.

Vi vet at avstanden mellom bilen og sykkelen park krever en 20 minutters spasertur så vi snart.

Jeg får min smekke ankom og umiddelbart slippe min sykkel i kjølvannet ta vare å arrangere og organisere virksomheten min for resten av festligheter.

Jeg kan like godt innrømme det, men jeg har aldri kjørt i regn.

Jeg hører deg: det er ikke ut av vinteren ... og ja jeg var veldig lys på sykkelen som trening, og jeg tror jeg vil betale kontant!





God svømming del bør være så enkelt som det vil utfolde seg i regn og dette er tilfelle er ikke komplisert i det hele tatt, og første gang jeg gjennomgå sted 1450 meter og 50 meter bryst.




Kontrakt gjennomført for denne første delen med alle ingrediensene til å svømme versjon triathlon sprint start, kjempe hele tiden, spark, knyttnever, ulike støt og varierte feil underveis ....... Jeg fikk raskt tilbake på sporet av den frivillige som er i sin kano.





Jeg er glad for å se slutten av svømmetur, men foretrekker å ikke projisere på sykkelen selvfølgelig venter meg rolig.

Jeg endelig komme seg ut og begynner å trekke min dress.

Jeg kommer til sykkelen min og ta vare på meg selv om det ikke tørke ubrukelig. Jeg gjennomvåt og vil forbli slik helt til slutten!

Noe jeg slår eller i det minste jeg prøve og gå tilbake til sykling i disse kriger ride 40 kilometer i tre sløyfer.

Min fordel? Er å vite hvilken vei jeg allerede har praktisert året før.

Og jeg vet nøyaktig hva du kan forvente og jeg er forberedt på minst psykologisk.

Tre identiske løkker i kampanjen er alt annet enn enkelt fordi de er alternative rib Dante krever ryttere med total ydmykhet.





I løpet av kurset vil jeg krysse fingrene for ikke å lide mekaniske problemer og vil vie meg til kurset og holde et jevnt tempo.

Jeg møter i løpet av disse tre runder ganske mange løpere (femti) gå med sine sykler ved siden av seg.

Jeg reiser de 40 kilometer i regn og jeg går ikke i så ille.

Atmosfæren er alltid varm og de to landsbyene besøkt, noen mennesker ikke nøl med å bo ute for hele løpet for å oppmuntre disse utøverne litt spesiell.

Logisk etter alt vi er i Beauvais, den'' hovedstaden'' triathlon.

Som vanlig er min dekktrykk utilstrekkelig og vil gjøre meg frykter det verste ... før jeg kommer til sykkel parken, og jeg satte mine.

Jeg tar meg tid og spesielt hva å mate meg og drikke.

Klima viser ingen tegn til bedring, og har selv forverret.

Den sandete sti til finalen, vil 10-kilometer kappgang definitivt merk mine joggesko som vil ta flere dager å tørke.

Jeg er veldig heldig å bli støttet av min kone og datter venter på meg rolig på banen til pied.Elles også gjennomvåt og mye kaldere enn meg siden vi ankom.

De er fantastiske som vanlig, og uten den, ville jeg være ingenting.

Hver dag de gir meg styrke til å flytte fjell.

To sløyfer for å kjøre er ikke den enkleste, men strø jeg tennene mine og grep for å fullføre denne testen som jeg liker spesielt godt, og til tross for været.

Atmosfæren er bidrar til beauvaisienne triatlon og jeg vil, uten tvil, neste år.

Denne hendelsen var også en mulighet til å møte de beste (s) Franske triatlon.

På den tiden jeg skriver dette (7. oktober 2012, 21 H 10) Beauvais Triathlon er nødvendig for å Poissy Saint Raphael og menn.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire