dimanche 4 novembre 2012


Beauvais kot dokaz!

Več kot tri mesece, da predloži poročilo, je malo časa sem vam omogočila, najmanj pa ima zasluge za kar mi čas, da pripravite!

Beauvais, njegova preizkušnja na kratke razdalje, bo vedno posebno mesto v mojem športnega programa je bistveno, da nekateri dogodki se vedno čudovite madeleines za Prousta!

Prva udeležba na leto 2011 izdaji rase kratkih Triatlon Oddaljenost to mi je pustil lepe spomine, čeprav sem jih imela v družbi motocikla metlo za skoraj vsa kolesa!



Za leto 2012 različico sem se odločil, da se predvidijo in vnose enega od mojih ciljev.

Malo usposabljanje pred dirko, ampak krepitev plavanju in predvsem zelo pomembno izboljšanje v iskanje, v bistvu upam, da pokriva dobršen del 1500 metrov plazijo!

Za to pot v Beauvais sem navdušenih, saj sem z ženo in mojo hčerko, moj najbolj marljivi navijačev.




In kot kaže na sliki zgoraj, je dež tudi povabljena na ta dogodek in ne bo nas pustite za trenutek.

Odidemo hiša sredi zjutraj in nekaj kapljic dežja bo kmalu doseglo normalno hitrost.




Zdaj lahko priznam, ampak večkrat na poti k Beauvais, sem v skušnjavi, da obrniti nazaj v mojih prvih dveh navijačev in za mene.

Ampak to je tako, kot bi v popolni konkurenci, nemogoče!

To me še ni prišel in bom naredil vse, da se to ne zgodi.

Dež okrepile nasilje in sem celo težko videti cesto.

Seveda mislim na dirki pogoje, ampak tudi vse, kar obkroža konkurenco, toda na koncu sem še vseeno pa smo že skoraj tam.

Moram pripraviti poslovanja.







Letos smo prepričani, da pridejo zgodaj, bo prihranil odmerek nepotrebnega stresa.

Vemo, da je razdalja med vozilom in kolesarskega parka potrebuje 20 minut hoje, zato smo kmalu.

Uredim oprsnikom prišel in takoj spustite svoje kolo budilke skrbi za ureditev in organizacijo svoje podjetje za ostale slovesnosti.

Jaz bi tudi to priznam, vendar še nikoli nisem voziti v dežju.

Slišim: ne gre ven iz zime ... in ja, sem bila zelo lahka na kolesu kot so usposabljanje in potem mislim, da bom plačal z gotovino!





Dobro plavalni del mora biti tako enostavno, kot se je razvila v dežju in to je primer ni zapleteno na vse in sem prvič plazijo krajev 1450 metrov in 50 metrov prsno.




Pogodba končan V tem prvem delu z vsemi sestavinami za kopanje Različica začetek triatlon sprint, boriti ves čas, brce, pestmi različnih pretresov in raznolike Napake na poti ....... I Hitro sem se vrnil na pravo pot s prostovoljcem, ki je v svoji kanu.





Vesel sem, da vidim konec plavati, vendar ne želijo štrleti na kolo seveda me čaka tiho.

Končno sem ven in se začne umakniti svojo obleko.

Pridem do mojega kolesa in skrbel zame, tudi če se ne obrišite neuporabna. Jaz sem premočen in bo tako ostalo do konca!

Nekako se obrnem, ali sem vsaj poskusiti in iti nazaj v kolesarstvu v teh vožnjo bojevnika 40 kilometrov v treh zank.

Moja prednost? Je vedeti, kakšno pot sem že vadili v preteklem letu.

In točno vem, kaj lahko pričakujem in sem pripravljen vsaj psihološko.

Tri enake zanke v akciji, so vse prej kot lahka, saj so nadomestni rebro Dante zahtevajo kolesarji s popolno ponižnostjo.





V tem času bom čez svoje prste, da ne trpijo mehanske težave in se bom posvetili teku in vztrajati na začrtani tempo.

Jaz srečati v teh treh krogih kar nekaj tekačev (50) hoditi s svojimi kolesi poleg njih.

Potujem na 40 kilometrov v dežju in ne grem na tako slab.

Vzdušje je vedno toplo in sta obiskali vasi, nekateri ljudje ne oklevajte ostati za celotno dirko za spodbujanje ti športniki nekaj posebnega.

Logika navsezadnje smo v Beauvais,'' kapitala'' triatlon.

Kot ponavadi, moje tlak ni dovolj in me bo strah najhujše ... dokler ne pridem do kolesarskem parku in jaz bom dal.

Vzamem čas in predvsem, kaj naj nahrani me in pij.

Podnebne ne kaže znakov izboljšanja in je celo poslabšalo.

Peščena pot do zadnjega kroga, se bo 10-kilometrski dirki hoje zagotovo zapomnite si moje copate, da bo trajalo nekaj dni, da se posuši.

Zelo sem srečen, da je treba podpreti z ženo in hčerko me čaka tiho na progo za pied.Elles tudi namoči in veliko hladnejše od mene, ker smo prišli.

So neverjetno kot običajno in brez nje bi bilo nič.

Vsak dan mi dajo moč, da premika gore.

Dve zanki za vožnjo niso najlažji, ampak jaz stisni zobe in prijemanja za dokončanje tega testa, da sem še posebej všeč, in ne glede na vreme.

Ozračje je ugodno za triatlon beauvaisienne in bom brez dvoma prihodnje leto.

Ta dogodek je bil tudi priložnost za srečanje najboljših (i) francoske triatloncev.

V času, ko to pišem (7. oktober 2012, 21 H 10) Beauvais Triatlon mora Poissy Saint Raphael in ljudmi.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire