dimanche 4 novembre 2012


Beauvais kaip įrodymų!

Daugiau nei per tris mėnesius pateikti pranešimą, yra šiek tiek ilgai aš suteikti Jums, bet bent jau turi leisti man laiko pasiruošti nuopelnus!

Beauvais, jo išbandymas trumpą atstumą, visada bus ypatinga vieta mano sporto programoje taip pat svarbi, kad tam tikri įvykiai visada bus puikus madeleines Prousto!

Pirmas dalyvavimas 2011 m. Leidimas lenktynių trumpą atstumą Triatlonas tai paliko mane gerus prisiminimus, net jei aš turėjo beveik visi dviračio motociklo šluota įmonę!



Už 2012 m. Leidimas aš nusprendžiau numatyti įrašą ir padaryti vieną iš savo tikslų.

Little mokymas prieš lenktynes, bet plaukioti ir ypač labai žymiai pagerinti nuskaitymo stiprinimo, iš esmės aš tikiuosi, padengti gerą dalį 1500 m tikriname!

Šią kelionę Beauvais, Man malonu, kaip aš su savo žmona ir mano dukra, mano labiausiai atsidavęs rėmėjų.




Ir kaip aukščiau iliustruoja nuotrauka, lietus taip pat pakviestas į šį įvykį, ir jis nebus palikti mums for a moment.

Mes palikti ryte ir keli lašai lietaus viduryje namai netrukus pasieks stabilų greitį.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire