dimanche 4 novembre 2012


Beauvais jako důkaz!

Více než tři měsíce na zaslání zprávy je trochu dlouho jsem připouštím, ale alespoň to má tu výhodu, že umožňuje mi čas na přípravu!

Beauvais, jeho utrpení krátké vzdálenosti, bude vždy zvláštní místo v mém sportovním programu za zásadní, že některé události se vždy nádherné madeleines z Proust!

První účast v roce 2011 vydání závodu krátkých triatlonu to mě opustil dobré vzpomínky, i když jsem měl společnost motocyklů koště pro téměř všechny kola!



Pro vydání v roce 2012 jsem se rozhodl předvídat vstup a aby jeden z mých cílů.

Malý trénink před závodem, ale o posílení plavání a zejména velmi výraznému zlepšení procházení, v podstatě doufám, že na pokrytí značnou část 1500 metrů plazit se!

Z tohoto výletu do Beauvais Jsem nadšená, jak jsem se svou ženou a dcerou, moje největší pilný fanoušků.




A jak na fotografii výše ukazuje, je déšť rovněž vyzývá, aby tuto událost a neopustí nás na chvíli.

Odjíždíme dům ve středu ráno a několik kapek deště brzy dosáhne cestovní rychlosti.




Mohu přiznat hned, ale několikrát na cestě do Beauvais, jsem v pokušení vrátit do své první dva ventilátory a pro mě taky.

Ale je to jako dávat v plném konkurence, nemožné!

To jsem ještě nenadešel, a já budu dělat všechno proto, aby se to nestane.

Déšť zdvojnásobil násilí, a dokonce jsem je obtížné vidět na cestu.

Samozřejmě, že jsem si, že soupeření, ale také vše, co obklopuje konkurenci, ale nakonec jsem se přesto pokračovat a jsme skoro tam.

I připravit firmu.







V letošním roce jsme se ujistili přijet brzy, bude to ušetří nám dávku zbytečného stresu.

Víme, že vzdálenost mezi vozem a bikeparku vyžaduje 20 minut chůze, takže jsme se brzy.

Mám můj bryndák přijel a okamžitě klesne na kole v probuzení péči zajistit a organizovat své podnikání pro zbytek slavností.

Já bych mohl také vyznat, ale já jsem nikdy neřídil v dešti.

Slyšel jsem, že vám: není vyloučeno, v zimě ... a ano, jsem byl velmi slabý na kole jako je odborná příprava a pak myslím, že budu platit v hotovosti!





Dobrý plavání část by měla být tak jednoduché, jak to bude vyvíjet v dešti, a to je případ není složité vůbec, a poprvé jsem lézt místo 1450 m a 50 m prsa.




Smlouva dokončena této první části se všemi složek plavat Verze triatlon sprint start, bojovat po celou dobu, kopy, pěsti, různé šoky a pestrou chyby, po cestě ....... I rychle dostal zpátky na trať dobrovolník, který je v jeho kánoi.





Jsem rád, že konec plavání, ale nechcete, aby promítat na kole kurz mě čeká tiše.

Konečně jsem se dostat ven a začne stáhnout můj oblek.

Jsem se dostat do mé kolo a starat se o mě, i když to k ničemu otřete. Jsem promočený a tak to zůstane až do konce!

Nějak jsem se otočit nebo alespoň snažím a vrátit se do cyklistiky v těchto jízdě bojovníka 40 km ve třech cyklech.

Moje výhoda? Je vědět, jakou cestou jsem už cvičil předchozí rok.

A přesně vím, co očekávat, a já jsem připraven alespoň psychicky.

Tři identické smyčky v kampani jsou vůbec jednoduché, protože jsou střídavé žebro Dante vyžaduje jezdce s celkovou pokorou.





Během tohoto kurzu budu držet palce, aby nenesl mechanické problémy a věnuji kurzu a udržovat stabilní tempo.

I setkat během těchto tří kol celá řada běžců (padesát) chodit s jejich kolech vedle nich.

I cestovat po 40 km v dešti a já nechodím tak špatné.

Atmosféra je vždy teplé a dvě navštívené vesnice, někteří lidé neváhají zůstat venku pro celý závod na podporu těchto sportovců trochu zvláštní.

Logické koneckonců jsme v Beauvais,'''' kapitálu triatlonu.

Jako obvykle, můj tlak v pneumatikách je nedostatečná a bude mě obávat nejhoršího ... dokud jsem se dostat do bikeparku a já dal dolu.

Vzala jsem si čas a především to, co se mi najíst a napít.

Klima nevykazuje žádné známky zlepšení, a dokonce zhoršila.

Písečná cesta do finále, bude 10 kilometrů závod chůze rozhodně označit své běžecké boty, které bude trvat několik dní sušit.

Jsem velmi šťastný, že je podporován svou ženou a dcerou čeká na mě tiše na závodní trati na pied.Elles jsou také promočený a mnohem chladnější, než mě, protože jsme přijeli.

Jsou úžasné jako obvykle a bez ní, byl bych nic.

Každý den dávají mi sílu, abych hory přenášel.

Dvě smyčky pro spuštění nejsou nejjednodušší, ale já skřípat zuby a přilnavost k dokončení tohoto testu, které jsem obzvláště líbí, a to i přes počasí.

Atmosféra je příznivé pro triatlon beauvaisienne a budu bezpochyby příští rok.

Tato událost byla také příležitost setkat se s předními (y) francouzské triatlonisty.

V době, kdy píši tyto řádky (7. října 2012, 21 H 10) Beauvais Triathlon je povinen Poissy Saint Raphael a mužů.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire