dimanche 4 novembre 2012


Beauvais jako dowód!

Więcej niż trzy miesiące, do dostarczenia raportu jest nieco długa Zapewniam cię, ale przynajmniej ma tę zaletę, że pozwala mi czas na przygotowanie!

Beauvais, jego doświadczenie bliskiej odległości, zawsze będzie specjalne miejsce w moim programie sportowym za istotne, że niektóre wydarzenia będą zawsze wspaniałe magdalenki Prousta!

Pierwszy udział w 2011 edycji wyścigu Triathlon krótki dystans ten zostawił mi dobre wspomnienia, nawet jeśli miałem towarzystwo motocykla miotłą prawie cały rower!



Do 2012 edycji postanowiłem przewidzieć wejście i zrobić jeden z moich celów.

Mały trening przed wyścigiem, ale do wzmocnienia pływania, a zwłaszcza bardzo znaczącej poprawy indeksowania, w zasadzie mam nadzieję, że są na dobrej część 1500 metrów indeksować!

Do tej podróży do Beauvais Jestem podekscytowany jak ja z moja żona i moja córka, moja najbardziej gorliwym zwolenników.




I tak jak na zdjęciu powyżej pokazuje, deszcz jest również zapraszana do tego zdarzenia i nie będzie nas zostawić na chwilę.

Zostawiamy dom w połowie rano i kilka kropel deszczu wkrótce osiągnie tempa.




Mogę przyznać się, ale kilka razy w drodze do Beauvais, kusi mnie, aby wrócić do moich pierwszych dwóch wentylatorów i dla mnie też.

Ale to się poddaję pełnej konkurencji, niemożliwe!

Że jestem jeszcze nie przyjechał i zrobię wszystko, aby tak się nie stanie.

Deszcz zdwojoną przemocy i nawet trudno znaleźć drogę.

Oczywiście myślę, że warunki wyścigu, ale także wszystko to, co otacza konkurencji, ale ostatecznie ja nadal i tak jesteśmy prawie na miejscu.

I przygotować firmę.







W tym roku postaraliśmy się przyjechać wcześnie, będzie to zaoszczędzić nam dawkę niepotrzebnego stresu.

Wiemy, że odległość między samochodem i parku rowerowym wymaga 20 minutowego spaceru, więc wkrótce.

Mam mój bib przyjechał i natychmiast spaść mój rower w wake starając się zorganizować i zorganizować swoją firmę do końca uroczystości.

Równie dobrze mogę to wyznać, ale nigdy nie przejechał w deszczu.

Słyszę: nie jest z zimą ... i tak jestem bardzo lekki na rowerze jak: szkolenia i myślę, że będę płacić gotówką!





Dobra część pływanie powinno być tak proste, jak będzie się rozwijać w deszczu i jest to sprawa nie jest skomplikowana w ogóle i pierwszy raz czołgać metrów 1450 miejsce i 50 metrów stylem klasycznym.




Kontrakt zakończony dla tej pierwszej części z wszystkich składników pływać triathlon sprint Wersja start, walczyć cały czas, kopie, pięści, różne wstrząsy i urozmaicone pomyłki po drodze ....... I Szybko wróciłem na tor przez wolontariusza, który jest w jego łodzi.





Cieszę się, aby zobaczyć koniec kąpieli, ale wolą nie wystawać na kurs rower czeka mnie cicho.

I w końcu wyjść i zaczyna się wycofać swój garnitur.

I dostać się do mojego roweru i dbać o mnie, nawet jeśli nie wycierać bezużyteczne. Jestem przemoczony i pozostanie tak aż do końca!

Jakoś wyłączyć lub przynajmniej staram się wrócić do kolarstwa w tych wojowników 40 km jazdy na trzy pętle.

Moja korzyść? Jest wiedzieć, co ścieżka już praktykowane w roku poprzednim.

I dokładnie wiem, czego się spodziewać i jestem przygotowany przynajmniej psychicznie.

Trzy identyczne pętle w kampanii nie są wcale łatwe, ponieważ są one zastępca Dante żebro wymagających kolarzy z całkowitą pokorą.





Podczas kursu będę trzymać kciuki, aby nie cierpieć problemy mechaniczne i poświęcić się do kursu i utrzymania stałego tempa.

Spotykam podczas tych trzech rundach sporo biegaczy (pięćdziesiąt) chodzić z ich rowery obok nich.

I podróżować 40 km w deszczu i nie chodzę w tak źle.

Atmosfera jest zawsze ciepłe i dwie wsie odwiedzane, niektórzy ludzie nie zawaham się zatrzymać się dla całego wyścigu, aby zachęcić tych sportowców bitowymi.

Logiczne przecież jesteśmy w Beauvais,'' Kapitał triathlon''.

Jak zwykle, moje ciśnienie w oponach jest nieodpowiedni i będzie mnie obawiać się najgorszego ... dopóki nie dostanę się do parku rowerowym i umieścić moje.

Biorę czas, a zwłaszcza to, co mnie żywić i pić.

Klimat nie wykazuje oznak poprawy i nawet się pogorszyła.

Piaszczysta droga do finału, 10-km spacer wyścig zdecydowanie zapamiętaj moje buty do biegania, które potrwa kilka dni do wyschnięcia.

Jestem bardzo szczęśliwy, które mają być wspierane przez moją żonę i córkę czekał na mnie spokojnie na trasie wyścigu do pied.Elles są moczone i znacznie zimniej niż mnie, ponieważ przyjechaliśmy.

Są niesamowite jak zwykle i bez niego, byłbym niczym.

Każdy dzień daje mi siłę przenosić góry.

Dwie pętle do biegania nie są najłatwiejsze, ale zacisnąć zęby i przyczepność, aby zakończyć ten test, że szczególnie podoba, mimo pogody.

Atmosfera sprzyja triathlon beauvaisienne i będę, bez wątpienia, w przyszłym roku.

Wydarzenie to było również okazją do spotkania najlepszych (s) francuskie triatlonistów.

W chwili kiedy to piszę (7 października 2012 r., 21 H 10) Triathlon Beauvais jest wymagane Poissy Saint Raphael i ludźmi.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire