dimanche 4 novembre 2012


Beauvais als bewijs!

Meer dan drie maanden tot een rapport te leveren is een beetje lang ik toe, maar in ieder geval heeft de verdienste van het toestaan ​​van me tijd om voor te bereiden!

Beauvais, zijn beproeving Vitesse, zal altijd een speciaal plekje in mijn sport programma van essentieel belang dat bepaalde gebeurtenissen zullen altijd heerlijk madeleines van Proust!

Eerste deelname aan de 2011 editie van de race Short Distance Triathlon dit liet me goede herinneringen, zelfs als ik het bedrijf van de motorfiets bezem had voor bijna alle van de fiets!



Voor de 2012 editie heb ik besloten om de invoer te anticiperen en een van mijn doelen te maken.

Beetje training voor de race, maar een versterking van zwemmen en vooral een zeer significante verbetering in de crawl, eigenlijk hoop ik een groot deel van 1500 meter kruipen dekken!

Voor deze reis naar Beauvais Ik ben blij als ik ben met mijn vrouw en mijn dochter, mijn meest ijverige aanhangers.




En als de foto hierboven illustreert, is de regen ook uitgenodigd voor dit evenement en het zal ons niet verlaten voor een moment.

We verlaten het huis in het midden van de ochtend en paar druppels regen zal binnenkort kruissnelheid te komen.




Ik kan nu toegeven, maar meerdere keren op de weg naar Beauvais, ben ik geneigd om terug te draaien naar mijn eerste twee fans en voor mij.

Maar het is als het geven van volledige concurrentie, onmogelijk!

Dat ik er nog niet en ik zal er alles aan doen zodat dit niet gebeurt.

De regen verdubbelde geweld, en ik vinden het zelfs moeilijk om de weg te zien.

Natuurlijk vind ik de race omstandigheden, maar ook alles wat de concurrentie omringt, maar uiteindelijk blijf ik toch en we zijn er bijna.

Ik bereid het bedrijf.







Dit jaar hebben we ervoor gezorgd dat vroeg aankomt, zal het bespaart ons een dosis van onnodige stress.

We weten dat de afstand tussen de auto en de fiets park op 20 minuten lopen is, zodat we snel.

Ik krijg mijn bib kwam en meteen mijn fiets laten vallen in het kielzog zorg te regelen en organiseren van mijn bedrijf voor de rest van de festiviteiten.

Ik kan net zo goed toegeven, maar ik heb nog nooit gereden in de regen.

Ik hoor je: het is niet uit de winter ... en ja ik was erg licht op de fiets als training en dan denk ik dat ik contant te betalen!





Goed zwemmen onderdeel moet zo eenvoudig als het zich zal ontvouwen in de regen en dat is het geval niet ingewikkeld allemaal en de eerste keer dat ik kruip plaats 1450 meter en 50 meter schoolslag.




Contract voltooid voor dit eerste deel met alle ingrediënten om versie triathlon sprint start zwemmen, vechten de hele tijd, trappen, vuisten, verschillende schokken en gevarieerde fouten langs de weg ....... I snel weer terug op de rails door de vrijwilliger die in zijn kano.





Ik ben blij dat het einde van de duik zien, maar liever niet te projecteren op het fietsparcours wacht me rustig.

Ik eindelijk naar buiten en begint zich terug te trekken mijn pak.

Ik krijg op mijn fiets en voor mij zorgen, zelfs als het niet vegen nutteloos. Ik ben doorweekt en dat zal zo blijven tot het einde!

Een of andere manier Ik draai of op zijn minst probeer ik en ga terug naar fietsen in deze krijger rit 40 kilometers in drie lussen.

Mijn voordeel? Is te weten welke weg ik al heb geoefend een jaar eerder.

En ik weet precies wat te verwachten en ik ben in ieder geval psychologisch voorbereid.

Drie identieke lussen in de campagne zijn allesbehalve eenvoudig, omdat ze zijn afwisselend rib Dante die ruiters met een totale nederigheid.





Tijdens deze cursus zal ik kruisen onze vingers niet aan mechanische problemen te lijden en zal me inzetten voor de cursus en houdt een gestaag tempo.

Ik ondervindt tijdens deze drie rondes een behoorlijk aantal lopers (vijftig) met de fiets lopen naast hen.

Ik reis de 40 kilometer in de regen en ik ga niet in zo slecht.

De sfeer is altijd warm en de bezochten twee dorpen, sommige mensen aarzel dan niet om weg te blijven voor de hele race aan te moedigen deze atleten een beetje bijzonder.

Logische na alles wat we zijn in Beauvais, de'' hoofdstad'' triathlon.

Zoals gewoonlijk, mijn bandenspanning is ontoereikend en zal mij het ergste vrezen ... tot ik de fiets park en ik de mijne.

Ik neem mijn tijd en vooral wat voor mij te voeden en te drinken.

Klimaat toont geen teken van verbetering en heeft zelfs verslechterd.

Het zandpad naar de laatste ronde, wordt 10 kilometer snelwandelen zeker let op mijn hardloopschoenen die enkele dagen duren om te drogen.

Ik ben zeer gelukkig te worden ondersteund door mijn vrouw en dochter op me te wachten rustig op de renbaan te pied.Elles zijn ook doorweekt en veel kouder dan ik want we kwamen.

Ze zijn geweldig zoals gewoonlijk en zonder dat, zou ik niets zijn.

Elke dag geven ze me de kracht om bergen te verzetten.

Twee lussen voor het uitvoeren van zijn niet de makkelijkste, maar ik grit mijn tanden en grip op deze test, dat ik in het bijzonder te voltooien, en ondanks het weer.

De sfeer is bevorderlijk voor beauvaisienne triathlon en ik zal, zonder twijfel, volgend jaar.

Dit evenement was ook een gelegenheid om de beste (en) Frans triatleten voldoen.

Op het moment dat ik dit schrijf (7 oktober 2012, 21 H 10) Beauvais Triathlon is vereist om Poissy Saint Raphael en mannen.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire