dimanche 4 novembre 2012


Бове в якості доказу!

Більш ніж три місяці, щоб виступити з доповіддю трохи довго я надаю вам, але принаймні вона має ту перевагу, що дозволило мені час, щоб підготуватися!

Бове, його випробування короткі відстані, завжди буде особливе місце в моїй спортивній програми, як важливо, щоб певні події завжди буде чудово мадлен Пруста!

Перша участь в 2011 році в гонці короткого тріатлону Відстань цьому залишив мене гарні спогади, навіть якщо у мене була компанія мотоцикл мітлу майже для всіх велосипед!



Для видання 2012 я вирішив випередити вхід і зробити однією з моїх цілей.

Маленька підготовки перед гонкою, але зміцнення басейну і особливо дуже значні поліпшення в обхід, в основному, я сподіваюся, щоб покрити більшу частину 1500 метрів повзати!

Для цієї поїздки в Бове Я схвильований, як я з моєю дружиною і моєї дочки, мої самі старанні прихильники.




І, як на фото вище показано, дощ також запрошені на цей захід, і він не залишить нас на хвилинку.

Виходимо з будинку в середині ранку і декілька крапель дощу скоро досягне крейсерській швидкості.




Я можу зізнатися зараз, але кілька разів по дорозі в Бове, мені хотілося б повернутися до моєї першої двома вентиляторами і для мене теж.

Але це все одно, даючи в повній конкуренції, неможливо!

Те, що я ще не прибув, і я зроблю все, щоб цього не сталося.

Дощ подвоїв насильство, і я навіть важко бачити дорогу.

Звичайно, я думаю, що гонка умовах, але і все, що оточує конкуренції, але в кінцевому підсумку я по-прежнему інакше, і ми вже майже там.

Я готую бізнесу.







У цьому році ми переконалися, що прибути рано, це дозволить заощадити нам дозу непотрібного стресу.

Ми знаємо, що відстань між автомобілем та велосипедом парку потрібно 20 хвилин ходьби, щоб ми найближчим часом.

Я отримаю свій нагрудник прибутку і негайно зняти свій велосипед в результаті турботи по організації і організувати свій бізнес для решти свят.

Я міг би також зізнатися, але я ніколи не їздив в дощ.

Я чув, ви: це не з зими ... та й я був дуже світло на велосипеді, як підготовка і тоді я думаю, що я буду платити гроші!





Хороша частина басейну має бути простим, як вона буде розгортатися в дощ, і це так не складно на всіх, і в перший раз я повзати місце 1450 метрів і 50 метрів брасом.




Договір завершив для цього першу частину зі всіма компонентами, щоб плавати версія тріатлон спринт почала боротися весь час, ногами, кулаками, різні потрясіння і різноманітний помилки на цьому шляху ....... я швидко повернувся на трек добровольця, який знаходиться в його каное.





Я радий бачити, що до кінця плавати, але воліють не проектувати на велосипеді звичайно мене чекає спокійно.

Я, нарешті, вийти і починає знімати свій костюм.

Я отримую на свій велосипед і піклуватися про мене, навіть якщо вона протріть марно. Я просякнута і буде залишатися таким до кінця!

Якось я переходжу або, принаймні, я стараюся і повернутися в велосипедного руху в цих їзди воїна в 40 кілометрах в трьох петель.

Моя перевага? Знаючи, що шлях, який я вже практикується в попередньому році.

І я точно знаю, чого очікувати, і я готовий принаймні, психологічно.

Три однакових петель в кампанії аж ніяк не легко, тому що вони є альтернативним Данте ребра вимагає вершників із загальною смиренності.





У ході цього курсу я схрестімо пальці, щоб не страждати механічних проблем і присвятити себе курс і тримати стійкий темп.

Я стикаюся протягом цих трьох раундів чимало бігунів (п'ятдесят) ходять зі своїми велосипедами поруч з ними.

Я подорожую по 40 кілометрів в дощ, і я не ходжу в так погано.

Атмосфера завжди тепла і відвідав два села, деякі люди, не соромтеся, щоб залишитися за всю гонку, щоб заохочувати цих спортсменів трохи особливим.

Логічна адже ми знаходимося в Бове,'''' капіталу тріатлону.

Як звичайно, мій тиск в шинах є недостатнім і зробить мене побоюватися самого гіршого ... поки я не отримаю на велосипеді парку, і я поклав мою.

Я беру свій час і особливо те, що мене годувати і пити.

Клімат не показує ознак поліпшення, а навіть погіршився.

Піщаний шлях у фінал, 10-кілометровій гонці ходьби, безумовно, пом'янути моє кросівках, що потрібно кілька днів, щоб висохнути.

Мені дуже пощастило бути підтримана моя дружина і донька чекає мене спокійно на трасі в pied.Elles також замочують і набагато холодніше, ніж мені, так як ми прибули.

Вони чудові, як звичайно, і без нього, я б нічого.

Кожен день вони дають мені сили, щоб зрушити гори.

Дві петлі для запуску не найлегший, але я зціпити зуби і зчеплення для виконання цього тесту, який мені особливо подобається, і, незважаючи на погоду.

Атмосфера сприяє тріатлон beauvaisienne і я буду, без сумніву, в наступному році.

Ця подія була також можливість зустрітися з кращими (и) французький тріатлетов.

У той час я пишу цю (7 жовтня 2012 року, 21 H 10) Бове тріатлону потрібно Poissy Saint Raphael і чоловіків.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire