samedi 12 mai 2012

פנטזיות של מרתון ...


4 ימים -29 49m 11 שעות


15 אפריל 2012



יום שלישי, 10 אפריל, 2012 20 H 56
הספירה לאחור כבר מעל 1 וגזע כבר נראית באופק. אני מחזירה את הנתיב להזכיר לי כי במסלול זה כי אני נהנה כל כך הרבה.
מצאתי את הפורמט עם מרתון פריז בשנת 2008, לאחר שמונה חודשים של ריצה בלבד!
גילוי כל כך רחוק כדי לברוח בריצה, לעומת זאת, יש לי חיזוק הרצון שלי להמשיך viscréale כמעט נשגב מבינתי.
יום רביעי, 11 אפריל, 2012 22 H 42
השבוע הוא לא מובן מאליו, כי העיתון נוטה לקחת לי את כל האנרגיה שלי.
קשה לשמור על הגזע כמו מרתון סביבך בגלל העבודה והחיים עצמם במידה רבה חופף.
עם זאת, זה לא הזמן אבל אני להתאים כמו שאני תמיד עושה, הבטחתי לעצמי לא לתת לי לאכול ואני ינסה לספק.
וסוף השבוע של שלושה ימים שלי יעזור לי: ביום שישי אני יסיר את מספר הטלפון שלי בשלווה וליהנות פועל אקספו בעת ובעונה אחת.
כצפוי אני רוצה לנצל את יום שישי בבוקר כדי להסיר את המספר שלי ואני שמח לגלוש המעברים של הפעלת אקספו למרות שאני יודע כבר שאני לא מנתק לי ולהציל ביותר .
נסיעה הלוך ושוב על ידי המכונית ההתאוששות של סינר לא לוקח לי יותר משעה.
בדרך חזרה הבטחתי לעצמי לעבור את הספר שלי כי אני קיצוץ הרגולציה כדי ריצה, זה פסיכולוגי אבל בשלב מסוים זה או אחר יהיה חשוב.
אחר הצהריים פועל בשקט. ארוחת צהריים לא משתנה כמו של אתמול לבין אלה אני לוקח למחרת: פסטה מחיטה מלאה ומתאימה עוף, קעריות ו, מים מים מים ועוד ...




יותר משלושה שבועות עברו מאז מרתון פריז (אני יודע לקחתי את הזמן שלי לספר את המטרה בתחילת השנה!), המרתון שלי, זה ברור, אני אוהב את המירוץ יותר מכל דבר אחר על כל מה שהיא כבר עשה.
'''' הכנת שלי נעשתה על ידי מרגישה, אני לא יכול לעשות אחרת, ובמיוחד אני לא רוצה.
התחלתי את השנה עם סינרים שאני, שוב, שימשו כדי אימון.
עקבתי כמובן הכין לי לפחות את המירוץ:מסלול קרח באמצע ינואר את השתילים (מטילים ופריז) באמצע פברואר ובתחילת מרץ היו טיולים ארוכים שלי.
שביל קרח נתן לי את ההזדמנות להתחיל את השנה לאט 15 ק"מ ביער על אדמה כבדה (משתתפי מרוץ של 30 ק"מ כבר יש) עם הרגשה טובה הרבה יותר טוב בשנה הקודמת.
קורס זה מהר לתת לי טעם של השביל יהיה להשפיע על הבחירה שלי גזע לשנת 2012.
כמעט שעה וארבעים חמש דקות של מאמץ וזהו עשרה קילומטרים סיפוק הנאה עצמית.
צרכים עצמיים יכולים להתרכז באופן מלא על הגזע וגם דורש הארגון האופטימלי של אספקה: הזדמנות עבורי לבדוק את הנוסחה תיק גב עם שני בקבוקים של 750 מ"ל.
וכרגיל את החגורה עם בר שלי הדלת טריאתלון סינר של מרציפן, אגוזי לוז ותאנים הבקבוק שלי על הסף 500 מ"ל, הוא ציוד משותף לכל הגזעים שלי.
כמו שקורה לעתים השביל אין תצוגה של המילים וזה מתאים לי מאוד.

djapouille התווסף ב 23 ינואר 2012


פבואר לא יהיו עלויות מאוד פעילה גופנית מסיבות מרובות הסביר במאמר הקודם (http://lebleutriathlete.blogspot.fr/2012/04/hibernation-sportive_07.html) אבל אני רוצה להשתתף חצי מטילים




http://d1clic.nuxit.net/votresiteweb/lionsplaisir/index2.php
ככה אני רואה את הספורט שלי, המשרתים לאחרים גורם כזה.יהיו אחרים בשנה.
במירוץ הזה יש אווירה קצת קשה: 0 מעלות בתחילת המחקר תחת השמש יפה היא פשרה מושלמת בין ריצה שביל מרוצי הכביש.
לעתים קרובות אני מצטרף רוכב שיש לו את הקצב כמוני (למעשה הם 2) בשלב מוקדם של המירוץ. ואנחנו יפעל יחד בלי להחליף מילה עד קו הסיום.
במירוץ הזה נתן לי הנאה רבה: ריצה טובה ומאורגנת היטב, כדי לזכור לשנה הבאה.
כי אני לא צופה שום דבר, לא אימונים שלי ולא מספר המירוץ שלי, הבא מאפשר לי להשתתף חצי המרתון בפריז 4 מרס 2012.
מצאתי סיבה חדשה להילחם שמניע אותי להיות נוכח באותו יום השיא, דרך הגזע שלי, הזיקית האגודה (http://www.cameleon-association.org/~~V).

זיקית הקשר הוא מוכר על ידי השירותים החברתיים פיליפינית כדי להכיל ולטפל נערות שעברו התעללות מינית שהופנו אליו.שני מקלטים להציע להם סביבה בריאה שבה הם יכולים למצוא את המחוות של הילדות: לדבר בחופשיות, לשחק, ללכת לבית הספר וללמוד. כדי לעזור אלה נערות צעירות להגיע לשיווי משקל חדש, הרווחה, יש Cameleon מקיפה ומספקת גישה:השכלהפסיכולוגי / פסיכיאטריסיוע רפואימשפטי תמיכהערכיםספורט ואומנויותזיקית מכסה, שכר הלימוד תחבורה, מזון, דיור, רכישת ציוד לבתי ספר ומדים. עזרה מותאמת בכל מקרה ומקרה.Reintegrationלאחר שהות של שלוש שנים בממוצע במשפחות אומנות, הבנות להצטרף משפחותיהם Chameleon (המארח הטבעי) והם reintegrated בקהילה.בנות Reintegrated תמיד מלווים Chameleon ומלווה החסות שלהם עד תום לימודיהם.זיקית חברתית לתאם עם עובדים סוציאליים בשירותי חברה ציבורית אל השכונה בכפר הפגוע או שבו ילדים חיים.

             

כרגיל לסוג זה של המירוץ אני נהנה יום שישי ללכת בשקט לקבל את המספר שלי וכרגיל לא להתאמן בדרך כבר, אבל אני להתענג על הרגע לקראת המרוץ שמתחיל באותו מקום פחות מ 48 שעות לאחר מכן.יום שבת הוא הזדמנות לקחת את הזמן וליהנות המשפחה אלא גם מרפא את הכנת מקרים הארוחה האחרונה לפני המרוץ.
השינוי לא נעשה את זה מנות טובות של פסטה חיטה התאמות עוף קעריות פירות.



אני באתר מוקדם בבוקר כדי למצוא את הרוכבים הבודדים, כמוני, תרוץ על פי הצבעים של העמותה. היא גם הזדמנות למצוא כמה מתנדבים להציג לעודד אותנו.
ניקח את החולצה של העמותה, כותנה לבנה עם קווים צבעוניים למדי.
השעה לעזוב ועזבנו את בית הקפה, אשר אירח אותנו להצטרף קו ההתחלה.
חצי מרתון פריז מתחיל מול מרתון פריז בלב יער ונסן, עשה המזרחי של פריז, לולאה למרכז שב על עקבותיו כדי לאפשר הגיע כמעט לפני הטירה Vincennes וזה מה שעושה את הקסם של הקורס שאני bouclerai בקצת יותר משעתיים.
זה נורמלי במשך כמה חודשים של הממוצע שלי למרחק זה, אבל אני לא מחפש ביצועים, רק את העונג להיות שם עם רוכבים אחרים, גם מבקשים לעשות כיף.
הצעד הבא של המין שלי בתחילת השנה הוא מירוץ אני השתתף בשנת 2009: מים בלולאה.

המירוץ נועד לגייס כספים עבור מעונות יום עבור חולי אלצהיימר.



מאז 1916, האריות הוא גיוס התנדבותי של נשים וגברים לשיפור חייהם של אנשים אחרים.לשם כך, הוא הוביל משלחות פלנטריים לרמה של האנושות שאפשרה המצוקה הקשה ביותר של חיים או על ידי הטבע להמשיך להתקייםגאווה את החיים הטובים.
הומניטרי תמיכההמאבק נגד מחלת אלצהיימרהמחלה התגלתה בשנת 1906, זה קשור ניוון של תאים במוח. זוהי מחלה נרכשת, ומתקדמת. נכון להיום, הוא נשאר בלתי הפיך. בצרפת, 400,000 בני אדם נגועים מתוכם 10% הם מתחת 60 שנים. יהיו אשר יהיו הכוונות ואת המאמצים של הסובבים החולה, נוכחות קבועה איתם לעיתים קרובות בלתי אפשרי.
לשם כך הקים את מועדון ליונס "אריות אלצהיימר" וכבר באזור שלנו היו מרכזים היום הפתוח של Saint Germain-en-Laye, Sartrouville Montlignon, פונטואז. במרכזים אלה, חולים נתמכים על ידי צוות מיומן. הם חיברות, הקשיב ובני משפחותיהם מאובטחים, והרגיע באופן מלא.לולאה המים נועד הזדמנות להשכלה ומידע במאבק נגד המחלה ולסייע בהקמת ותפעול של מרכזים אלה.מעורבות מלאה האריות מועדון Sannois, Herblay, לה Frette בארגון מלא של "לולאה המים" יכול לעזור, בזכות הכנסות נוסף, כדי לסייע בהשגת מרכז יום חדש, הממוקם בסמוךאז משפחות יוכלו לשלוח את המטופלים שלהם למשך מספר שעות, עם שלווה ביטחון, ושלווה.
בלפרנס סיוויקצריך להיות הפריזאים מושכלות על השימוש במים להפגין את מצבו מחמיר מדי שנה, והוא הופך להיות בעיה חברתית אמיתית. חשש זה מגובה על ידי כל מיני כלי התקשורת (עיתונות, רדיו, טלוויזיה ...) כדי לעורר את האזרח לא רק איכות סביבה אלא גם כדי להעלות את המודעות לשימור המורשת לדורות הבאים.


ממש נהניתי זה כמובן הגזע לעונה באמצע, באמצע העיר, לטיפול בו מתנדבים, ובמיוחד למען המטרה זה מגן.
החרטה היחידה שלי? כי המירוץ הזה אינו ידוע יותר מוכר על ידי הרוכבים. זו גם הכנה מצוינת לקראת מרתון עוד פלט.
רעיון זה יהיה מהר לעשות את דרכו אל התת מודע שלי, ואני לא נתנגד מלחפש סינר של מרתון פריז.
נותר לי באותו זמן לאכול מעט חודש מרתון, שתייה ושינה ובעיקר דחיפה מרתון הסופי לנהל משא ומתן בארגון חיי המין הזה הוא הרבה יותר מאשר פנטזיה.
וכדי לציין את הכנת במירוץ הזה של ארבעים ושניים קילומטרים ומאה תשעים וחמישה מטרים אשתתף המהדורה הראשונה של שלושים ק"מ מהשביל אקולוגית.
לאחר אירועי שמונים וחמישים ק"מ מצטרף לזה של 30 kilomètres.Celle יספיקו לי.
מרחק זה הוא החידוש הגדול של 2012. זה מסלול נוסף יכול לענות על הביקוש יותר ויותר רצים לטבע הגזעים, אבל עבורו שביל אחת 80 ק"מ או 50 ק"מ שביל עדיין אינו אפשרי, במיוחד בשלב מוקדם של העונה.
עם קבוע החל יום שבת, 24 מרס, 2012 בשעה 10:00, גזע יהיה לגייס את העיר Meudon על המרפסת של דואר Branly, ואילו לא מצליחים לעבור את הערים Chaville, ד 'Avray, Marnes-la-מתחנחנת, Sèvres , Meudon, איזי-les-Moulineaux ו Domaine National de Saint-Cloud ו - Parc de l'Ile סן ז'רמן.הקרוואנים צריך לעטוף 31 ק"מ עם 600 מטר של D + ב 4:30 לתבוע מעמד של "גימור".
עם מרחק פחות מ מרתון, מרוץ זה הוא עבור אלה מתחילים להתחרות עם מרחקים הזנב הארוך. חסידיו של חצי המרתון, אך לא מרתונים, רצים אלה יכולים לבחון את עצמם על הכנת גדול מדי רחוק עדיין נגיש בלי.


מרחק: 31km% שבילים ושבילי: 82%גובה: 600 + D
מאז שאטו דו אווניו (Meudon 92), עובר למרגלות המצפה Meudon, אתר יפה, הציבור לא מורשה, אחר כך על ידי יער Meudon, יער של הפסקות שווא, Domaine de Saint הלאומיענן, איל סן ז'רמן, הסיין ומגדל אייפל, 30 ק"מ שביל המשתתפים יוכלו באמת ליהנות הטבע מורשת היסטורית עשירה עדיין!
ערים חצה *:
0 ק"מ יציאה: עיר Meudon (92)9 ק"מ הקומונה Chaville (92)13 ק"מ עיריית Ville d'Avray (92)17 ק"מ הקומונה Marnes-la-מתחנחנת (92)20 ק"מ Domaine National de Saint-Cloud (92)26 ק"מ טאון של סוור (92)27 ק"מ הקומונה דה Meudon (הולנד) (92)28 ק"מ הכניסה לפארק מ איל סן ז'רמן (92)29 ק"מ עיר איזי-les-Moulineaux (92)30 ק"מ העיר של פריז XV (75)31 ק"מ שביל מגיע על המרפסת של דואר Branly מעל נמל Suffren - פריז VII מול מגדל אייפל (75)

חששתי מאוד לפני המרוץ הזה, הראשון של המרחק, 31 ק"מ, כמובן (82% של שבילים) אלא גם על התנועה בתחבורה (רכבת ואוטובוס) לקו הזינוק.
דווקא את קו ההתחלה כבר מוטיבציה גדולה בפני עצמה, כי ממש מחוץ למצפה Meudon שבו אני מגן על צבעי המועדון טריאתלון.










נוף הגן יפה ואני רוצה קצת זמן לפני היציאה לפגוש ידיד שלי אריק ניצלתי את ההזדמנות ללכת קצת מצפה ולאמץ את הנוף והנוף יוצא דופן.
מזג האוויר יפה, ועכשיו נראה כמו suspendu.L אוויר קריר אך מרענן, כל זה מבשר טובות עבור הבדיקה כי גישה.
מצאתי את חבר שלי אריק שנשאל שאלות רבות לגבי מעורבותו אבל עכשיו זה שם, אין שאלה של נסיגה! גם אם אנחנו לא מבצעים השאלה רחבה של לא להודות בכך, לא עכשיו.
היציאה היא קרובה ואנחנו מתחילים לרוץ ביחד מפגר: צעד 1 הוא ירידה מסומן ולא וזה לא להקל על המשימה.
אריק מרגיש שקשה לו בביישנות מעודדת אותי לא לחכות, פעם, פעמיים ... אני הולכת הילוך 3 והלאה הנשמה במוות.
כמובן מדהים ואני משאיר לגילוי של% 82 של שבילים, למתוח הסופי יהיה עירונית אינה בלתי נשכח.
על ידי מעבר בטבע ביער יוצא דופן הקל מאוד על ידי מזג האוויר שטוף השמש ואפילו להתחמם.
מהדורה זו היא שלושים קילומטר ב 21 ק"מ עד תלות בציוד אשר מאפשר לי למצוא את פארק סנט קלאוד.








זהו גן עדן רצים באמצע אשר לעיתים קרובות אני בא להתאמן.ממצא בהקשר זה על גזע זה הגיע.
אספקה ​​אלה מאפשרים לי להתאושש ולמלא פחיות שלי אלא גם כדי להחליף כמה מלים עם מתחרים אחרים.
אני משאיר אחרי צבר כוח, שמחה נסעתי שני שלישים של הקורס.
את הקילומטרים האחרונים הם buccoliques פחות כפי שאנו לטפס על מגדל אייפל. זה גזעים רבים כמו בפריז השתמשנו כציון דרך ומצפן כדי להגיע אל קו הסיום.
אני עובר את זה אחרי שלוש שעות ושלושים 9 דקות של מירוץ.
שמח, עייף אך מודאג אריק שלא לסיים, אני קורא לזה.
הוא עדיין יש לפחות שבעה קילומטרים, אני חושב ביותר של אותו מקווה שהוא יישאר כמובן!הוא עדיין 50 דקות.
אני אקח ממנו קצת יותר מאוחר והוא יהיה להשיג משהו גדול: לעבור את קו הסיום עם הבת הקטנה שלו בת 2 עם כמה שניות קדימה של מגבלת הזמן.
הסיפור היפה של מוטיבציה והתמדה. אני גאה להיות חבר שלו.
יש לי שלושה שבועות כדי לאפשר את המרתון הקרוב. אחת סינר אז כמו טריאתלון ספרינט בשבוע הבא (750 מטר שחייה, רכיבה על אופניים עשרים קילומטרים של כחמישה ק"מ של ריצה), אני אספר לך אחר כך כשאני להתמודד עם עונת הטריאתלון .
אני מנהל את הזמן הטוב ביותר שנשאר לי עד מרתון להיות טריים ככל האפשר, וזה הצטרף הספירה לאחור לתחילת המאמר.
יומיים לפני המרתון אני לוקח יום חופש כדי לאסוף את סינר שלי להכין את בית העסק שלי.
יום קודם לכן, אני מחזיק ריצה קטנה 5 ק"מ תוך עשרים ושמונה דקות בקצב אידיאלי כי אני מגדיר את עצמי, אם כי אני לא רוצה להגדיר אזור היעד.
לילה לפני האירוע מאפשר לי לישון טוב, וזה היה הרבה לפני 5:00 בבוקר כי אני פוקחת את עיני.
אני רגוע ומאושר, שמח להיות שם, להיות בחיים יש את האמצעים הפיזיים להשתתף בהרפתקה זו.
ארוחת הבוקר היא כמו כל בוקר אחר בשנה, אני לא לשבור את החוק הזה אבל הגזעים הקרובים ינסה לקום מוקדם יותר כדי לאפשר לי לעכל טוב יותר.




בתחילת המירוץ צפוי 08: 45 אני בחניון עשר דקות מהבית לפני 07: 00 בבוקר. יש עדיין מקומות, אבל רמת החניה כבר מלאה, זה יהיה מלא בקרוב.
אני מסיים הכנה שלי ואל תשכחו כל מה יעזור לי לאורך כל המירוץ כולל נתונים צמיד שלי קורות חיים ולקחת את הזמן לכוון אותי בקבוק היציאה בקבוק ביד.מזג אוויר קר (לא יותר מ 7 מעלות) ורוח זה ייתן לנו להרגיש עוד יותר קר. הבנתי מהר מאוד שאני אהיה קצת לספק את הלבוש מרוצי שלי.הקהל הוא, כרגיל, קומפקטי מאוד, כאשר אנו מגיעים בשאנז אליזה כפי שהוסכם ואני לעבר נקודת המפגש עם פבריס להגדיר ידידי.
המרתון הזה יש טעם של ידידות מאז יותר ממה שאני יכול לסמוך על פבריס פיליפ, אריק ומשפחתו במשך שלושים ק"מ אבל אשתי והבת על ההגעה.
עם תמיכה כמו שאני אמור להיות מסוגל לעוף עד הסוף.
ובכן זה לא בדיוק מה שקרה.
היציאה היא ארוכה: הלכתי כמתוכנן ב מנעל האוויר ואני מבלים ארבע שעות, על פי גלי רצופים, קו ההתחלה 30 וחמש דקות אחרי הראשון.
זה משאיר לי זמן לרעוד!
בתור התחלה תמיד מסובך כי אתה צריך להיות ערניים מאוד, כדי למנוע להיות לכוד על ידי מה מוטל על הארץ: בקבוקים, בגדים, שקיות פלסטיק ...
את הקילומטרים הראשונים הם נחמדים מאוד, אני לוקח את האווירה המיוחדת של המירוץ הזה.
אווירת מדבר רק על כי זה יהיה, עצמה גם שותף מרכזי של הרוכב: יותר ממאתיים אלף בני אדם נכחו בכל מהלך להיות תרתי צופה רצים בין כל אלה פרצופים המסומנים על ידי עייפות גם לעיתים קרובות הכאב, קרוב משפחה או חבר.
אני רץ במרוץ שלי בקצב שלי, ובעיקר על פי התחושות אני מתייחס הרוח corps.Le שלי הוא אורח בלתי צפוי, ומחזק את הקור הרגשתי לאורך כל המירוץ.
אני מגדיר את עצמי על מטרות קצר מאוד ולוקח דברים כמו שהם.
זה כמו בחיי היומיום!
ריבולי, הבסטיליה Faubourg Saint Antoine, ונסן, Voie ז'ורז' פומפידו, ביר חכים, יער בולון ...
כל המקומות הללו, קטעים אלה נשארים חרוטים לעד בזכרוני והניסיון של הרוכב.




אני יודע למשל שכאשר חפיסת רצים מתחילים לנוע הרציפים Ves לא בקרוב להרגיש את הכאב הכרוך במרוץ וכי הם לא יירגעו בקרוב.
למדתי לחיות איתם ולתמוך בהם, הם גורמים לי להרגיש חי יותר חזק מכל דבר אחר.
לכן עד עכשיו למדתי לאלף אותן כדי לשפר את התמיכה בהם.
ואז ב 30 ק"מ ידידי אריק, פיליפ אודיל לחכות הרבה בבוקר לראות אותי לעבור אז המעט שאני יכול לעשות הוא להחזיק מעמד.



מאז נפשי קילומטר 30 השתלטו לחלוטין ואני הולך על טייס אוטומטי.
המבט האוהב של מגדל אייפל לא יכול לעשות כלום בשבילי.
אני ממשיך לבד עם עצמי, אני עושה את זה העסק שלי.
הנחתי רגל אחת לפני השנייה להישען על אספקת להחזיק מעמד ולהמשיך לנוע.
ביער בולון מגיעה ופסיכולוגית זה הקלה גם אם יש כמה קילומטרים.
לסירוגין ריצה והליכה כדי להפוך את סוף מרתון נסבל יותר לברכיים שלי אני.
אם הייתי יכול לעשות את כל הקורס חשיבה בפחות מארבע שעות, אני מהר מבינים כי זה לא באמת אפשרי.
התוצאה מראה כי לאורך זמן קילומטר איבד לא להיתפס.
אבל החשוב ביותר הוא לא שם.
זהו מרתון של ידידות, אלא גם של אהבה כמו מאתיים מטרים לפני קו הסיום אני מאוד שמח ללחוץ את אשתי ואת בתי בזרועותיי.
אני נהנה, כי קו הסיום וזה אווירה נפלאה אשר, במקומות מסוימים, יכול לגרום לך לחשוב על קטעים מסוימים של דה שלבים סיור צרפת שנעשו על ידי הקרבה קרוב לציבור.
מצאתי את שתי אהבות חיי כמה דקות אחר כך הכתירו המדליה שלי מעיל הרוח שלי.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire